sâmbătă, 12 decembrie 2009

Barbatul perfect...iluzie sau realitate?





Barbatul perfect este oare o iluzie a femeilor? Personal asa cred. Ma face sa rad vre-un comentariu de genul: "eu sunt barbatul perfect!". S-AU FACUT MULTE CARACTERIZARI SI CLASIFICARI ATAT ALE BARBATILOR CAT SI ALE FEMEILOR. Uneori asta ajuta..alteori nu. Mi-am propus sa clasific barbatii in functie de "ceea ce am vazut cu ochii si cunoscut cu sufletul" ADICA IN FUNCTIE DE EXPERIENTELE MELE TRAITE. Probabil daca-i analizam mai din timp, economiseam multe seri pierdute cu intalniri catastrofale pe axa planului general al unei vieti. Nu am descoperit barbatul perfect decat in fanteziile mele. El este o combinatie intre: Ben Aflech, Al Pacino, Bil Gates, Donald Thrump, Nae Ionescu, Dan Puric, Razvan Mazilu, Cezar,Napoleon, Alexandru Macedon, David, Solomon, Anrei Plesu, Platon, Cristian Tudor Popescu,Mircea Cartarescu etc.Defapt barbatul perfect este "cel care te slefuieste"..cel care gandeste despre femeie astfel:"Ce se intampla cand in piatra respectiva vezi intemnitata o superba sculptura pe care numai tu o poti aduce la viata..."Splendit acest citat daca-l raportez la insemnatatea unei femei iubite. Iata si clasificarea mea:

--Casanova

--Burlacul

--Carieristul

--Baiatul mamei

--Parintele

--Artistul

--prostul

--Taranul de oras;

--Batranul

--Agresivul inhibat

--Cocota masculina

Pentru mine pe langa calitatile fizice pe care trebuie sa le aiba,barbatul "perfect" este cel care are inteligenta de a-si invinge orgoliul si teama de a iubi,este cel care are curajul de a lua decizii cu responsabilitate, este cel care detine forta de a oferi incredere si protectie...Asa cum spunea Marie- Rose Mociornita: "Acum dupa multe experiente unde am intalnit doar ambalajul suferind de fiecare data cand descopeream ca era gol,pot sa afirm ca genul meu de barbat nu trebuie sa se imbrace de la Boss ( cu toate ca ar fi frumos) nici sa fie mare sef,dar nici somer,lucrul cel mai important fiind sa iabe un suflet care sa il ridice pe al meu cand se poticneste in tavalugul vietii."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu