vineri, 18 decembrie 2009

Ninge peste lume...


Ninge cu fulgi mari..atat de feeric! Totul se acopera cu albul curat al zapezii...chiar si pacatele oamenilor. Lumea se purifica... Lumea isi recapata iarna INOCENTA pierduta vara... Zapada ne imbraca in camasa ei curata si daca mai ai si un animal alb ,langa tine, totul este perfect. Eu o am pe Missy si cred ca daca as scoate-o afara acum, nu i s-ar vedea decat ochisorii si nasucul pentru ca la cat este de imaculata....s-ar confunda cu zapada.:) Mai lipseste din decorul meu un chow-chow alb cu care sa ma plimb prin zapada. Ador urmele de catel lasate in zapada! Oricum zambesc de cate ori ma uit la catei mergand prin zapada ... au un mers foarte comic si usor chinuit de om batran :)! Seara ma simt pe covorul de nea, ca o starleta pe covorul rosu de la Oscar. Zapada straluceste seara sub bataia cizmelor noastre grabite...so glamour!Ce mult iubesc cand zapada trosneste sub cizmele mele si vad in zapada mii de stelute... Am tras cu urechea asta-seara la o mama care-si certa copilasul fiindca acesta mergea prin zapada deasa ,mare si adancita cu o pofta si o bucurie imensa. Si eu merg tot pe unde sunt troienile mai dese si am o placere imensa ca sa calc pe un covor "virgin" de zapada( :) adica fara urmele altor pasi) Calc zapada cu satisfactie si ma imaginez in Siberia, Laponia sau Sankt Petersburg. Mai am o dorinta,sa ma arunc in zapada nacalcata si sa-mi privesc apoi urma cu satisfacie...:)) De ce oamenii mari uita sa se bucure de placerile inocenete ale zapezii? Se gandesc doar la frig dar frigul din inima nu-l iau in calcul. M-am gandit pentru o clipa cum ar fi daca zapada ar fi fost albastra sau verde...sau neagra,sau rosie... Ce urat! In natura totul este perfect, bagheta magica a Creatorului nu a gresit nimic, a fost atenta pana si la cel mai mic detaliu. Si-atunci cum sa nu te bucuri de albul zapezii?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu