vineri, 18 februarie 2011

Chestionarul lui Proust



1 Principala mea trăsătură
Simtul estetic

2. Calitatea pe care doresc să o întîlnesc la un bărbat
– fidelitatea si tandretea

3. Calitatea pe care o prefer la o femeie
-sinceritatea

4. Ce preţuiesc mai mult la prietenii mei
– discretia si disponibilitatea

5. Principalul meu defect
- nu am rabdare


6. Îndeletnicirea mea preferată
- Desenatul, fotografiatul, scrisul,cititul

7. Fericirea pe care mi-o visez
- Stabilitate (pe toate planurile)

8. Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire
- mi-e teama sa o numesc

9. Locul unde aş vrea să trăiesc
- Toscana. In locuinta construita/muncita de mine si aranjata dupa propriul gust

10. Culoarea mea preferată
-albastru

11. Floarea care-mi place
- Macul,nuferii,ghioceii,bujorii...

12. Pasărea mea preferată
- Barza,lebada,porumbelul...

13. Prozatorii mei preferaţi
- Platon, Dostoievski, Tolstoi, Caragiale, Proust, Cartarescu, Bulgakov, Nina Berberova...

14. Poeţii mei preferaţi
– Shakespeare, Nichita Stanescu, Baudelaire

15. Eroii mei preferaţi din literatură
-Idiotul, Micul Print, Maestrul, motanul Behemoth

16. Eroinele mele preferate din literatură
– Seherezada, Margareta, Emma Bovary, Nastasia Filipovna

17. Compozitorii mei preferaţi
- Mozart, Yann Tiersen, Leonard Cohen

18. Pictorii mei preferaţi
- Vincent Van Gogh, Monet, Renoir, Degas

19. Eroii mei preferaţi din viaţa reală
- Iisus

20. Ce urăsc cel mai mult
- Minciuna si violenta

21. Calitatea pe care aş vrea s-o am din nastere
- Rezistenta fizica

22. Cum aş vrea să mor
-precum elefantii...

23. Greşelile ce-mi inspiră cea mai mare indulgenţă
- cele recunoscute

24. Deviza mea
- Nimic scremut! ( Plesu a zis-o) :)



Predau stafeta "victimelor" urmatoare: -Catalin Fudulu ( Sub sarutul luminii)
-Daniela ( Din Dragoste)
-Arcadia ( Et in arcadia ego )
-Costea ( Paradigme )
-Tibi ( Thoughts )
-Alexandra ( Inger fara aripi )
-Mircea
-Smalldot
-Richard

10 comentarii:

  1. si unul de la mine..

    dar cosul cu raspunsurile la chestionar vor veni un pic mai tarziu ca o sa fiu plecata din tara saptamana care vine, dar tot victima raman si ma conformez :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu de-o vreme trăiesc numai din lepşe... Or fi astrele de vină? :P
    Încă un coş ar fi prea mult, nu? :D

    RăspundețiȘtergere
  3. super chestionarul...sincer...si sunt magulit ca te-ai gandit si la mine, dar nu pot sa-l completez, imi pare rau..

    RăspundețiȘtergere
  4. ideea=i buna dar `poporu` suveran` cere alt chestionar asta parca=i prea ...
    girl thing !ma intelegi ?:)))

    RăspundețiȘtergere
  5. catalin: pai si eu ti-am multumit fiindca ai raspuns asa de frumos...

    smalldot: multumesc si astept raspunsurile din cos...:)

    Arcadia: Ce-i drept...Am observat asta dar de dragul domnului Proust...Primeste si cosul asta! ;))

    Tibi: normal ca m-am gandit si o voi face in continuare...Ma iscodeste curiozitatea sa te intreb de ce nu poti...;)

    Mircea: Daca l-au completat persoane ca Andrei Plesu, Patapievici, Liiceanu, Cartarescu si alte somitati...nu stiu cat de "girl thing" este... ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Leonard Cohen este şi poet

    Eu îţi trimit o melodie drept mulţumire:
    http://www.youtube.com/watch?v=jx3DtXyEqrE&feature=related

    RăspundețiȘtergere
  7. :) Anima, nu vrei sa ne vedem la o cafeluta si vii acolo cu chestionarul:)?

    RăspundețiȘtergere