joi, 28 iunie 2012

Painea pentru care ne-am rugat...

Va rog! Va rog, mult! Nu judecati oamenii saraci! Nu stiti voi de ce au ajuns ei asa... NU SUNT NICI LENESI, NICI PROSTI, NICI HOTI SUNT DOAR SARACI! Nu uitati prieteni ca Domnul a ales sa se intrupeze intr-un om sarac. ( s-a nascut in staul... ) Am vazut in fatza usii de la Mega Image cum statea o femeie si cersea. Ea nu mi-a cerut decat sa-i cumpar niste salam. .. ( Asta spune multe despre situatia disperata in care au ajuns romanii in propria lor tara...) Sa revenim la femeie... I-am cumparat salam si i-am dat ( stiu, nu e frumos sa spui cand faci o fapta buna dar poate ca puterea exemplului ajuta ) Mi-a multumit cu ochii in lacrimi pentru salam iar eu m-am pierdut fiindca simteam ca am facut prea putin pentru ea... Da, am facut prea putin... Multi spun ca nu dau bani cersetorilor fiindca sunt organizati intr-o adevarata " mafie " ( vezi, filmul " Filantropica " ) Chiar si asa, ce te costa sa-i dai celui care intinde mana, ceva ? Haina pe care tu o dai cersetorului, o dai lui Hristos . De-asta nu conteaza daca el o vinde si " bea banii "... Conteaza gestul tau ! Nu ai trecut indiferent pe linga el si asta conteaza enorm. Pentru el si mai ales, pentru tine ! Asculta melodia "Calina " a lui Doru Tufis ! Si poate ca o sa ma intelegi mai bine...

2 comentarii:

  1. Ai dreptate, Anima! Nu conteaza ce face cu banii.Daca ar avea suficienti si-ar face o lista de prioritati.Daca au un ban, se gandesc ce-i ajuta sa mai faca un pas!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa-i ajuti pe ceilalt cu atat cat putem. Sunt multe de spus. Am sa urmaresc filmul tau!

    RăspundețiȘtergere