sâmbătă, 17 septembrie 2011

Buchetul miresei...



L-am prins... Povestea este urmatoarea: Zilele astea, am fost "desemnata" d-ra de onoare la nunta unei prietene... Misiune dificila... Fiindca am avut de pus flori "in pieptul" fiecarui invitat... Trebuia sa fiu cu ochii-n patru ca sa nu-i intep si sa fiu atenta la cine mai sosea... Eu si fotograful...





Mi-au pus voalul miresei pe cap... N-am cartit! Cand mireasa iti este cea mai buna prietena, te supui regulilor jocului... :) M-am prins in hora fetelor si ne-am veselit... Dar nu ma asteptam sa prind buchetul miresei fiindca se stransesera multe 'pretendente'... A fost asa de haios momentul!








Daca este sa ma i-au dupa gurile rele sau bune... Dupa semne si stele... Asta inseamna... Stiti, voi... Cum ca, pe viitor ar mai fi o nunta... NO COMMENT! :P


2 comentarii: