miercuri, 16 mai 2012

Parcul si etapele din viata unui om...

Niciodata n-am crezut mai mult decat azi, ca parcul seamana cu viata unui om... Viata, cu etapele ei... Se saruta tinerii... A fi indragostit, este minunat ! Cu totii iubim etapa asta din viata... O alta etapa prolifica din viata unei femei este maternitatea... Bucuria de a fi mama... O etapa din viata este casnicia ajunsa la ani buni de... degradare.
Limbajul lor non-verbal spune totul... Trist
!
Etapa finala... Cand te plimbi de unul singur, batran si ingandurat, prin parc... Cu o mana la spate... Oare de ce tinea batranul mana la spate ? . Aveam in fata ochilor trei etape ale unor vieti de oameni: indragostitii, mamele, casatoritii batrani si tristi... Tot gandindu-ma la etapele vietii, m-a apucat panica... Asa ca... Am scos din geanta " Catavencii " si mi-a revenit veselia...

3 comentarii:

  1. Sta cu mana la spate deoarece are o personalitate umila,defensiva,este o pozitie specifica persoanelor in varsta care la varsta se simt neajutorati si dati la la o parte,citeste limbajul trupului sunt o gramada de semne pe care corpul nostru le transmite prin intermediul semnelor,fara ca macar sa le observam...m-am abatut de la subiect,interesanta corelarea poezelor cu textul,felicitari :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ți-ai lăsat telefonul pe bancă? :)
    Și mai e ceva: se va supăra ex-prezidentul Bush când te va vedea cum ții ziarul ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ionut Sultana: Ma bucur ca am elucidat misterul cu mana, datorita tie si ca ti-a placut postarea! :)


    Catalin: Era telefonul verisoarei mele, cea care-mi facea poza... De ce sa se supare ? :P

    RăspundețiȘtergere