luni, 1 februarie 2010

I'm your man...Leonard Cohen




Daca vrei un iubit
O sa fac orice imi vei cere
Si daca vrei un alt fel de iubire
O sa port o masca, pentru tine
Si daca vrei un partener
Ia-mi mana
Sau daca vrei sa ma distrugi cu furie
Stau chiar aici
Sunt barbatul tau.

Daca vrei un boxer
O sa urc in ring pentru tine
Si daca vrei un doctor
O sa iti cercetez fiecare centimetru al tau.
Daca vrei un sofer
Urca inauntru
Sau daca vrei sa dai o tura cu mine
Stii ca poti
Sunt barbatul tau.

Ah, luna e prea stralucitoare
Catusele prea stranse
Bestia nu vrea sa adoarma
M-am uitat peste promisiunile astea catre tine
Pe care le-am facut si nu le-as putea tine
Ah, dar un barbat nu a recucerit niciodata o femeie
Cersind in genunchi
Dar eu m-as tari pana la tine, iubi
Si ti-as cadea la picioare
Si as urla in fata frumusetii tale
Ca un caine in calduri
Si m-as agata de inima ta
Si as lacrima langa asternutul tau
Si as zice "te rog"
Sunt barbatul tau!

Si daca trebuie sa dormi
La un moment dat pe drum
Voi opri pentru tine
Si daca vrei sa te descurci singura
Voi dispare pentru tine
Daca vrei un tata pentru copilul tau
Sau doar sa umbli impreuna cu mine o perioada
De-a lungul desertului
Sunt barbatul tau!

Daca vrei un iubit
O sa fac orice imi vei cere
Si daca vrei un alt fel de iubire
O sa port o masca, pentru tïne!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu