marți, 23 februarie 2010

Fata mierii


Nu stiu daca sunt o fata dulce precum mierea dar stiu ca decand m-am nascut si pana acum nu-mi lipseste mierea. Pana sa aflu ca este mai mult decat un aliment miraculos sau senzual, am avut parte de episoade comice cu tema mierii.E MINUNAT cand te trezesti plina de miere pe maini,pe fata, pe picioare, buze...si cineva te saruta sau te lipesti fara sa vrei de cineva. Comic este cand manjita cu miere nu mai scapam de albinele care tabarasera pe mine...si fugeam mancand pamantul. :)Toata viata tatal meu si-a dedicat-o pasiunii pentru stupi si mierea este produsul finit din meseria sa. :)... Stii sa te bucuri de miere? Daca nu stii, o sa te invat eu. Pune miere pe buzele tale si nu mai ai nevoie de lip-gloss, pune miere pe fata si o sa-ti hidratezi pielea...pune miere pe paine si mananc-o cu unt frantuzesc. Are un gust divin. Unge cozonacii cu miere si nuca (sau alte prajituri) si vor avea un gust mai bun! Clatitele cu miere sunt un deliciu! Mai adaug si faptul ca mierea te scapa de cancer si alte boli... In casa noastra miroase mai mereu "a miere". Cum miroase mierea? :)Simplu! Miroase a vara. Sunt fata mierii! :) Daca si viata mea ar fi mai mereu de miere...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu