marți, 12 aprilie 2011

Podul vechi...


A fost construit in al doilea razboi mondial...Toata lumea din Alexandria-l numeste podul vechi...


Este un pod vechi dar ca orice batran intelept, te lasa inca sa treci pe el...Te lasa sa admiri privelistea padurii raului Vedea....


Diana si gandurile sale pe podul vechi..

Mister...


Probabil ca fiecare are un loc unde se relaxeaza...Al meu este aici...Pe podul vechi...



parul luat de vant se revolta in fel si chip... :)


Vantul primaverii nu este prietenos pe podul vechi... Chiar daca este inca frig...Locul este magic...

Dar un zambet chiar si ascuns de parul sarutat de vant tot se mai gaseste cand stim incotro sa privim...

La raul Vedea "am sezut si-am plans" si la podul vechi...Glumesc...Adevarul este ca aici nu ai de ce sa plangi si nici in general... :)

3 comentarii:

  1. Din cauza Dianei eu podul am observat mult mai tarziu...

    RăspundețiȘtergere
  2. Kot: o sa-i transmit Dianei... :)

    Catalin: Ai intuit bine,chiar este facut de sovietici...:)

    RăspundețiȘtergere