miercuri, 11 mai 2011

Pe strada Abrud...


Alalteri, am mirosit aer de Mai pe strada Abrud...Strada care se afla in spatele blocurilor de pe strada Turda...Pe la orele 18:30, m-am oprit ca sa simt pe unde merg... :)


.
Fredonand 'La vie en rose'... Cand ai o umbrela rosie...



Mirosea a ploaie...Ce flori sunt acelea din copac?



Strada Abrud se mandreste cu sase plopi dar acesta-i preferatul meu...Fiindca se incapataneaza de unul singur sa depaseasca inaltimea blocului gri...



Am descoperit si mesajul asta...Dar cred ca ar fi fost mai interesant daca pe unele porti ar fi aparut scris: "om rau"... De multe ori, cainii sunt inofensivi in comparatie cu stapanii...



Un colt verde...Pe strada asta dintre blocuri,m-am bucurat ca predomina verdeata...Uite ca se poate sa iei o gura de oxigen si printre blocurile din Bucuresti...



Un lucru este sigur: fericirea vine...Cand nu te astepti... :)



Apoi, a inceput ploaia...Impresionata fiind de cercurile ploii care pareau niste solzi ale unui peste imens pe care calcam... Am incercat sa le fotografiez dar din pricina aparatului 'slab', nu a iesit nimic...Sau poza de mai sus...Un fel de 'udatura' pe strada Abrud...



P.S: Pe strada Abrud nu se mai gaseste nici o urma a Bucurestiului de ieri...Acel Bucuresti pe care-l iubesc...Azi, caut urme...

3 comentarii: