joi, 20 octombrie 2011

Gandurile mele...



Ma gandesc ca echilibrul este cel mai important in viata... Mai important decat banii... Sa te comporti natural si sa ai o viata echilibrata, este un succes foarte mare...

Ce mult mi-ar placea sa adorm in serile de vara intre Regina-Noptii...


Un radio vechi din care se aude o melodie, o lampa cu gaz, pe masa un pisic care doarme si ferestra deschisa prin care vad stelele, Luna, natura... Eu, cu o coada impletita in care sta prinsa o floare , imbracata in ie cusuta cu fir rosu si purtand niste blugi rupti bleumarin... Dansand, Privind, Zambind, Plutind...



Ma gandesc ca m-am saturat sa visez noaptea ca am un bebe in brate si sa ma trezesc realizand cu parere de rau ca a fost doar un vis...


Ce placut este sarutul cand afara ploua si esti printre tufele de liliac inflorit...

In lanul de Floarea-Soarelui ( inflorita ) orice poza ti-ai face... Merita inramata si privita iarna! :P

De ce oamenii nu doresc sa circule mai des cu bicicleta ? Soselele din tara noastra oricum sunt 'praf'...


Ce dor mi-este de lucrul facut bine! Poti sa faci orice lucru vrei dar fa-l cu pasiune ca sa-ti iasa bine... M-am saturat de " Mircea fa-te ca lucrezi sau de vorba pusa-n fapta... " Merge si-asa! " Acest trend lenes si blazant care circula prin firmele tarii noastre si contamineaza oamenii...


Ma gandesc la Seherezada... O femeie frumoasa si desteapta... Modelul meu...


Mozart, trandafiri infloriti, haine frumoase, bujori roz si multe dulciuri. De ce nu le pot separa ?

Cu toate astea... Nu pot manca ciocolata cu chipul lui Mozart! Bombonele ridicole care-i poarta chipul si numele... Absurd! Mozart a fost ingropat in cimitirul saracilor... Si este mult prea grandios ca sa fie o ciocolatica... Jos labele de pe imaginea lui!

Imi place sa recit din Lucian Blaga si Nichita Stanescu, la inaltime... :) La ultimul etaj al unei cladiri imense, in timp ce privesc panorama...


Sunetul acordeonului ,ziua... Si sunetul harpei, al pianului, si al fluierului, seara...


Imi place sa scotocesc prin arhivele blogurilor... Un blog de vis este "Sub sarutul luminii- Catalin Fudulu " Despre frumusetea uitata a vietii nu ne vorbeste doar Plesu ci si domnul Catalin prin pozele sale... Multumesc, Catalin!


Bancuri noi, zilnic... Obligatoriu! Ca sa-ti faci o zi frumoasa!


" Decat incult, sarac si bolnav mai bine cult, bogat si sanatos. " spunea Dragos Bucurenci. Apreciez mult proiectul lui numit " Mai mult verde "... Fii voluntar acolo! Cauta-i siteul, eu m-am inscris, deja...


De ce unii butoneaza telefonul mobil la un eveniment public. Daca tot sunt atenti numai la mobil, ce mai cauta acolo ?


Nu-mi plac persoanele care-ti dau detalii picante din viata lor in mijloacele de transport in comun sau la jumatate de ora dupa ce ne-am cunoscut...





Unii asculta muzica tare la casti, pe strada si in autobuz. Ma cam irita asta... Pare un mod de nepasare la ce se intampla in jur... Daca omul din spatele tau, striga dupa ajutor, cum o sa-l auzi ?


Bine ca mai exista flori , pasari, animale, fluturi, gargarite si copaci pe strazi... Sa invatam de la ele ce inseamna estetica si bunatatea... Daca mai intalnesti si-un curcubeu..

In ziua de azi, toata lumea este " studenta "... Am inceput sa-i apreciez mai mult pe cei care nu au terminat o facultate... :P


Imi repugna ideea ca ar trebui sa-mi insusesc in viata, cel putin un citat al unui om celebru... Imi plac citatele celebritatilor dar in viata personala,
am propriul cap care sa gandeasca... Pentru ce mi-as agata capul de ideile altora ?


Alin Ionescu de la " Catavencii " zicea ca soferii din Romania au mentalitate de interlopi frustrati... :P Majoritatea... De ce-mi place atat de mult "Catavencii " incat am devenit dependenta ? :P


Exista atatia oameni care au fost in moarte clinica si care dupa ce si-au revenit, au declarat amanuntit experientele prin care au trecut... Culmea! Toate se aseamanau! Acea lumina nepamanteasca... Cum sa nu crezi, daca toti povestesc despre cam aceleasi lucruri intalnite ? Crede in Dumnezeu, crede ca ai un suflet si crede in lumea cealalta!


Ma gandesc ca exista in viata unui actor un moment cand rolul il prinde atat de bine, incat nu-i mai da drumul toata viata...


Daca gusturile oamenilor sunt diferite, este normal sa nu ma placa toata lumea...


Ma gandesc ca trebuie sa-mi notez undeva acel citat din Freud care spune asa: " Cu cat omul este mai civilizat, cu atat este mai nevrozat." Si sa-l recitesc, zilnic...


Ma gandesc cata dreptate avea scriitorul care spunea ca nu-ti ajunge o viata ca sa cunosti o femeie. Aici vorbim de femeie in adevaratul sens al cuvantului...


Ma gandesc sa gatesc cate un fel nou de mancare pentru fiecare zi! Si sa-l fotografiez, apoi... :P

Ce bine ca sunt contemporana cu Radu Afrim , cu Gheorghe Zamfir, cu Razvan Mazilu, cu Ada Milea, cu Marius Manole, cu Gheorghe Hagi, cu Ilie Nastase, cu Nadia Comaneci, cu Mircea Tudor, cu Ion Tiriac, Cu Alexandru Tomescu, cu Zamfir Dumitrescu, cu Mircea Cartarescu etc...


Daca cei cu bani ar putea sa cumpere stilul, gratia... Numai ca nu pot, fiindca cu stil te nasti ori nu... Ce-i trebuie macului, bani? El, tot elegant ramane pe campuri... Asa si omul...


Numai citind iti imbogatesti vocabularul...


Inchide televizorul! Oamenii adevarati te asteapta! Marii oameni, anonimi sau nu...




5 comentarii:

  1. Ţi-ai schimbat culoarea podoabei capilare? :p

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu... Nu sunt eu tipa din poza...Dar as vrea sa fiu in locul ei, acolo... :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Şi atunci, dacă are suficientă lumină naturală din faţă, la ce a mai aprins două candele? :))

    RăspundețiȘtergere
  4. ai rabdare , du la bun sfarsit planul si vei avea ce-ti doresti ;) ; nu asa am vorbit ? :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Catalin: pentru atmosfera... :)


    Anonim: hmm, domnule anonim imi garantati fericirea ? :P

    RăspundețiȘtergere