vineri, 25 noiembrie 2011

Shoulda...



Astazi, vecinii ascultau melodia asta, in timp ce eu dormeam... O auzeam dar credeam ca face parte din vis... Ma trezise dar nu mi-a parut rau... Fiindca, inca imi place! Inca, ma inspira si "ma poarta departe", acolo unde, imi dau intalnire cu anumite ganduri, senzatii, vise... Este ciudat ca nu m-am saturat sa o ascult desi este difuzata la mai toate posturile de radio... O zi buna! Cu " Shoulda"... :P



Am mers cand trebuia sa fug
Am fugit cand a trebuit sa merg
Si n-am stiu..
Si n-am stiut..

Am mers cand trebuia sa fug
Am fugit cand a trebuit sa merg
Si n-am stiu..
Si n-am stiut..

Esti in interiorul meu
Chiar si cand nu esti langa mine
Si incerc sa ma ascund
Dar stiu ca nu te voi lasa niciodata singur

O alta runda de "doar daca"
De toate modurile in care ai fi putut sa ma cunosti
Cum incerc sa fac timpul sa mearga incet
Un timp care vreau sa-l fac pe cont propriu

Am mers cand trebuia sa fug
Am fugit cand a trebuit sa merg
Si n-am stiu..
Si n-am stiut..

Am mers cand trebuia sa fug
Am fugit cand a trebuit sa merg
Si n-am stiu..
Si n-am stiut..

Si capul tau e in ocean
Prea adanc ca sa stii unde mergi
Sperand ca timpul sa inghete
Si sa ajungi unde iti este locul

Dar zilele tot trec
Si traim in momente diferite
Si durerea se desfasoara
In fiecare zi in care facem sau nu facem

Am mers cand trebuia sa fug
Am fugit cand a trebuit sa merg
Si n-am stiu..
Si n-am stiut..

Am mers cand trebuia sa fug
Am fugit cand a trebuit sa merg
Si n-am stiu..
Si n-am stiut..

Cant pentru ce a fost
Cant pentru ce nu a fost
Trag linia sub ce a fost
Trag linia pentru ce n-a fost nicodata

Si anii ce i-am avut impreuna
Sper sa-i regretam cat mai putin
Tu si eu, conectati, impreuna..
Tu si eu, sangele sï oasele

Versuri de la: http://www.versuri.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu