luni, 21 noiembrie 2011

Un banc bun...



La varsta de 50 de ani, femeia primeste din partea barbatului o sticla cu lapte. Nedumerita il intreaba:
- Dar de ce draga tocmai o sticla cu lapte?
- Pai, draga mea nevasta, la 20 erai fermecatoare, ti-am adus o floare... la 30 erai dulce, ti-am adus o sampanie... la 40 erai fierbinte, ti-am adus o paine calda... insa acu' la 50 te-ai facut cat o vaca, ti-am adus niste lapte.
- Da, dragul meu, eram eu ca o floare la 20 ani, insa nu tu ai rupt prima petala... eram eu la 30 ca o sampanie de dulce... insa tu ma agitai altii ma sorbeau... la 40 eram eu fierbinte ca o paine, insa tu mancai coaja altii miezul... iar acum la 50 oi fi eu ca o vaca insa cand pleci tu de acasa vin taurii la usa si intreaba: "boul e acasa?".

5 comentarii:

  1. Da! De ce ? S-a auzit ? :))))Plus ca poza cu pisicul e...

    RăspundețiȘtergere
  2. Un banc pe temă:
    - Ce faci domnule?
    - Sunt supărat. Am călcat-o pe picior, în timp ce dansam, pe vaca în roșu!
    - Doamna în roșu este soția mea!
    -Domnule, doamna în albastru este nevastă-mea. O puteți călca pe picior!

    RăspundețiȘtergere