sâmbătă, 15 ianuarie 2011

Iubitului meu...


Fara haine...fara masti...fara machiaje...fara parfumuri.. creme si uleiuri...fara ganduri in alta parte...fara oftaturi de plictiseala...fara televizor...fara radio...fara oameni...fara branduri...fara mobil... DOAR NOI DOI si tremurul gandului nostru imbaiat in EXTAZ, PLACERE, BEATITUDINE... Chemare! Empatie! Intre lumina unei nopti magice si a zilei, intre bine si rau, intre parfumul misterios al trupurilor noastre... DOAR O FLACARA SA ARDA! Cea a pasiunii noastre...Si daca sultanul acela indurerat a construit Taj Mahal-ul pentru iubirea sa, tu o sa construiesti pentru mine Imperii! In sarutarile noastre sa fie si Soarele si Luna, si marea si muntele, si lumea asta si cea viitoare! Tu, iubitul meu esti cel mai frumos dintre frumosi, cel mai puternic dintre cei puternici... Ochii tai nu cunosc ce-i teama iar buzele tale sunt rauri de miere... Emani mai multa senzualitate decat mierea! Iubitul meu nu stie ce este somnul iubirii... Mereu treaz in iubirea pentru mine, el ma pazeste de toate temerile lumii si ma inveleste noaptea in somn cu bratele sale puternice,... Iubitul meu nu se fereste de PASIUNEA eterna pe care o ofera la nesfarsit. Este tata, frate, profesor, prieten si iubit pentru mine... Este jumatatea mea! Calatoreste-n tara Fericirii ca sa culeaga flori de-acolo pentru mine! Eu sunt viata si moartea spre care nu-i este teama sa sara... Dincolo de flacarile intunericului, esti tu ,lumina mea ,iubitul meu! Dincolo de desertul lacrimilor mele esti tu, soarele care usuca raul lor amar! Nici o mare, nici un ocean, nici o apa nu e mai adanca ca pestera in care-mi inchid iubirea pentru iubitul meu...Ca sa nu mi-o fure raul. Ea se afla in sufletul meu, ascunsa ca o comoara de pret... La strigatul zorilor, in dansul norilor da-mi mana iubitul meu si urmeaza-ma in gradina pasiunii. Acolo te voi imbaia in fructele mele coapte, zemoase ,parfumate si tu-mi vei da PARFUMUL TAU ASA cum l-au simtit faraonii Egiptului... Precum o leoaica am sa ma rasfat in ochii tai de rege si am sa ma pun asemenea gheisei la picioarele tale... Precum o gazela am sa-ti ofer glezna piciorului meu ca tu s-o invelesti in diamante... Si-n aur, diamante, safire, briliante daca te-as imbraca, tu tot ai avea stralucirea mai mare decat acestea! Si daca esti un zeu... Vreau sa-mi daruiesti mai multi ani pe pamant pentru a ma bucura de iubirea ta... Zboara iubitule in visul meu si-arunca cu petale de iubire peste mine, arunca cu magia sufletului tau! Fac un pas fara picioare cand ma gandesc la noi pentru a cadea in bratele tale... Fie ca dragostea ta curtenitoare sa ma insoteasca pas cu pas!



P.S: Randurile au fost scrise avand in minte o iubire ideala ... In realitate este greu sa existe asa ceva sau de-a dreptul imposibil...

6 comentarii: