miercuri, 19 ianuarie 2011

Despre trasnaile pisicilor...

O atitudine relaxata! :)

Nu-mi pasa ca mi-au pus o foaie de varza in cap...Somnul e dulceeee!

E mai buna direct de la sursa! ;)

Sa fie primita berica!

Y love youuu babyyy...

Lucrez sub acoperire... :))

Nu simti ca locul e prea stramt? :))

Sfatul batranilor... :))

M-am suparat pe toti! Ma duc sa ma culc! :))

E bine ca am de ce sa ma alint... Fie el si-un fier rece!

Unii au loc...Unii nu au...:))

Pentru a obtine succesul trebuie sa muncesti mult!

Dragoste cu sila nu se poate dar nici dragoste de spalare... ;)

Astazi am mult de lucru la birou si nu ma asteapta fripturica...Doar dosare!

Am fost spalat cu fortza si m-am luptat mult pentru cap... :))

M-au imbracat asa....ca sa aiba de cine sa rida!!! :((

Negociem ?

2 comentarii: