vineri, 24 iunie 2011

Not In Love...



De cate ori nu ai gandit... Nu sunt indragostita de acest om cu care stau...Dar nu puteai sa-i spui asta, de teama ca-l vei ranii...Si totusi... De ce stateai cu persoana un timp mai lung sau mai scurt ? Cred ca din lipsa maturitatii... Acum evit astfel de situatii jenante... Este cu mult mai elegant sa aplic urmatorul plan: Daca o persoana imi spune ca s-a indragostit de mine dar eu nu doresc sa am o relatie cu ea, cel mai simplu gasesc pretextul: " nu am chef in perioada asta de o relatie"... Nu-i poti zice lui Dorel : "eu nu sunt indragostita de tine." pentru ca-i ranesti iremediabil sentimentele...Si daca te pui in locul lui , nu este tocmai placut... Asa ca, mint cu buna stiinta ca sa nu-i ranesc sentimentele... Poate ca i le ranesc si in cazul asta dar oricum cred ca este cu mult mai suportabila situatia decat sa-i zici..Nu sunt indragostita de tine...Dorel va avea pe moment un "naufragiu sentimental" dar apoi barca lui, o va cotii spre alte orizonturi mai luminoase... Seara frumoasa! ;)

Un comentariu: