luni, 5 decembrie 2011

Mosul...



In seara asta, vine Mos Nicolae pentru copiii cuminti care si-au pus ghetutele la usa... Chiar daca, nu mai pot sa-mi pun ghetutele la usa ( fiindca varsta ma trage la raspundere...:P ) tot cred ca seara asta este magica. Minunata! Stiti de ce ? Pentru ca-l serbam pe Sfantul Nicolae, in calitate de crestini ortodoxi. Chiar in seara asta, o sa citesc din cartea " Minunile Sfantului Nicolae " si o sa ma rog la el.





In rest, ramane doar nostalgia amintirilor din copilarie... De-a lungul timpului, AM PRIMIT IN CIZME multe lucruri frumoase si chiar nu- mi mai amintesc tot sirul... As putea enumera cateva lucruri: o papusa Barbie cu tot cu trusa de machiaj, sampanie pentru copii, un pulover rosu cu negru , ciocolate, creme, lumanari parfumate, bani, pixuri, un parfum, o agenda pentru domnisoare, casete audio cu Janet Jackson, Vacanta Mare, Belinda Carisle, Jennifer Rush ( pe atunci, nu erau C.D-uri... ) Nuielusa o primeau doar copiii care nu fusesera cuminti... La mine, n-a fost cazul sau poate ca ai mei erau diplomati... ;p Faptul ca parintii sunt MOSUL, l-am aflat de la scoala... Cum altfel! :))


2 comentarii:

  1. Și pe Șefa tot în cizme ai primit-o? :p

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu... Pe Sefa am primit-o cand "ma zgaiam " prin geam, la animalutele de la Carrfour Orhideea printre care se afla si d-ra pisica...:)) Pe atunci, un botz pufos, alb si neastamparat... :P

    RăspundețiȘtergere