duminică, 18 decembrie 2011

Seriale din copilarie...

Acum revad Seinfeld de la 20:30 pe Pro Cinema... Razi cu lacrimi! Lucrurile simple din viata care fac tot hazul sau necazul... :)))


Urmarind serialul "Dallas", am invatat sa citesc... Asa ca, am sa-l iubesc toata viata... A fost o adevarata isterie si euforie acest serial... ;p




La "Familia Bundy" m-am uitat in liceu si ma uit si acum in reluare, pe Antena2... Cum sa nu razi de mersul inegalabil a lui Peg? ;p



" The Nanny " sau rasul la cote maxime... Strabunica Yetta este o aparitie... :)


Toata familia stia ca atunci cand se difuseaza Bewerly Hills, nu are voie sa ma intrerupa din vizionat...La scoala, colectionam surprize cu personajele...Iar se impartisera rolurile...




"Salvati de clopotel " my favorite! De cate ori m-a salvat "clopotelul" care anunta pauza! Eu si colegii mei, eram fani inraiti ai serialului..Fiecare era poreclit cu numele cate unui personaj din serial. Ciudat si nespus de comic era faptul ca in scoala exista la clasele mai mari un tip care semana perfect cu " Scrici "...Saracul baiat era in fiecare pauza numit, umilit asa... El se inrosea si ar fi vrut sa se faca nevazut, in timp ce pe hol rasunau rasete rautacioase...




A fost si " Helene et les garcons" ( la noi, tradus 'Fata si baietii' ) Pe T.V.R 1 fiindca doar canalul asta-l prindeam... Colegii de clasa ma strigau " Helene " fiindca aveam parul lung precum al ei... Ce vremuri! :)))





Si ultimul dar cel mai iubit serial .. Doamnelor si domnilor,Twin Peaks! Fascinata de misterul Laurei Palmer, mi-am cumparat jurnalul ei si un lant cu inimioara care se rupe in doua ( asa cum avea ea) Cealalta jumatate o daruiai iubitului... Numai ca eu, in clasa a opta nu aveam dar speram...:P





Agentul Cooper de care eram indragostita...


Laura Palmer, mistery...

4 comentarii: