duminică, 18 decembrie 2011

Guilty pleasures ( I )

Fresh de portocale sau gustul 'Anima' ! O sursa bogata de vitamina C si de optimism...


Stie cineva unde mai pot sa gasesc ciocolata Nestle, in tara asta ? O caut de ani buni si nu o mai gasesc... :)


In absenta ciocolatei Nestle dupa care tanjesc... Ma consolez cu varianta KITKAT ca sa simt un pic din gustul ciocolatei Nestle...


Briosele cu cacao sau cele cu mere si cu scortisoara, au fost inventate de oameni geniali....Pentru ca asa sunt ele...



Ciocolata elevetiana Villars. Stiu... O sa-mi spuneti ca este cam scumpa...Dar merita banii pentru ca este o ciocolata fina... Pour les conaisseurs... Mai ales, varianta "Villars- Larmes de Cognac " din care musc chiar acum... So delicious!



Ciocolata Bounty este racoritoare... "Te scoala din morti " cu gustul sau fresh si bun...Acum multi ani, mi s-a facut rau la scoala dar mi-am revenit repede in pauza cand mi-am cumparat un Bounty... A devenit medicament... :P



Croisantul Bauli cu caise, nu este asa de nociv precum celelalte... Si pe deasupra este delicios si ieftin!



Nu pot sa-i rezist! Placinta cu mere si cu scortisoara de la Mc'Donald's este fabuloasa. Secretul este sa o mananci fierbinte si sa bei apa plata rece, in timp ce o servesti... Iarna " the apple pie " este un must have!


Pepsi oricand, oricat si oricum! :)


Iar combinatia de Pepsi cu chipsuri este "o nebunieee"! ;p


Salata Cesar de la Mc' Donald's cu sos de branza dulce... Yammy!


IUBESC tortul de ciocolata ( cu fulgi mari de ciocolata... )



Choux -a la creme sa fie!


DULCIURI sau o iubire eterna! :P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu