vineri, 15 ianuarie 2010

Amintiri



"Amintirea este intotdeauna un loc de intalnire." Isabel Allende

Amintirile mai sterg praful de pe inima batrana...

-Era vara,era canicula si eram anul doi de facultate si ma intorceam de la cursuri.Purtam niste sandale albe cu toc inalt si muream de durerea batailor pe care mi le facusera.Soarele ma ardea si sangeram de la ranile provocate de "minunatele"sandale.Mai trist era ca nu aveam nici un servetel in acel moment ca sa-mi sterg sangele si nici bani sa-mi cumpar. Atunci o doamna s-a propiat de mine si s-a aplecat ingrijorata ca sa-mi stearga cu un servetel sangele...M-a dus apoi l a farmacie si mi-a cumparat un pachet de servetele si nu a plecat pana ce nu s-a asigurat ca sunt bine. Nu mai retin cum arata acea doamna dar tare mult as vrea sa o mai intalnesc odata si sa-i soptesc ca pentru mine in acea zi...a fost un inger!

-Cu fiecare an pe care mama-l implineste mai adaug la buchetul imens de lalele rosii si una de o alta culoare...

-Cadeau din pom caisele coapte peste mine...cand eram mica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu