miercuri, 20 ianuarie 2010

Ce masina conduci?






Spune-mi ce tip si marca de masina conduci...ca sa-ti spun cine esti! :) Nu vreau sa ma luati prea in serios cu acest articol (viata si-asa... are prea multa seriozitate :( )Imi propun sa scriu un articol relaxat despre raportul masina-sofer si multiplele interpretari ale acestuia. :) Sa zicem ca sofezi pe un Trabant...Minunat! In ziua de azi mor de fericire cand mai intalnesc cate un exemplar si pot spune ca-mi doresc unul (musai-nou si rosu) Eu ma visez la volanul unui Trabant rosu,pe cap cu o "palarioara" cu boruri mari, rosie sau alba, cutreierand campurile Toscanei...(sau pe-ale Romaniei) Claxonez si cant...este vara si-mi place! Am observat unele reguli ale frustrarii in societatea nostra:). De exemplu un om pitic intotdeauna isi cumpara un animal de companie gigant, imens.(probabil ca sa suplineasca sarmanul animal centimetrii in minus ai stapanului...:))Asa se intampla si in raportul masina-sofer... si tot incadrat de regula frustrarii. Vezi mai tot timpul masini de dimensiuni mari conduse cu mandrie de 'liliputani' pe strazile patriei noastre si nu numai...Nu stiu dragi 'cetateni'daca vom apuca momentul de revenire la normalul bunului simt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu