luni, 18 ianuarie 2010

Fata fara zestre...



"Saracia nu este un viciu,este un adevar." Dostoievski. Cred ca este mai bine sa fii o fata fara zestre decat una cu zestre. Pentru ca cea cu zestre sta cu frica-n san : "oare ma iubeste pe mine ca om sau iubeste doar banii mei?". Fata fara zestre nu are temerea asta... Din nefericire si ea are alta temere: oare daca stau cu un om bogat imi va reprosa vreodata..ca mi-a dat"masa si casa"? Ca si in filmul "Fata fara zestre" un bogat se poate plictisii si poate amagii destul de usor , o fata frumoasa dar fara zestre... dupa care se descotoroseste de ea dupa bunul plac... Eu acest lucru nu-l suport si de aici am avut intotdeauna teama de a sta cu un om foarte bogat. Mi s-a parut mereu ca el..bogatul,invatat sa consume orice si oricand are chef, nu poate iubii cu adevarat. Cred ca este incapabil sa aiba o singura mare iubire pana la moarte... si de aici incepe drama fetei fara zestre care este consumata de bogat ca pe o prajitura delicioasa si in timp... este aruncata la gunoi. Urmariti filmul rusesc "Fata fara zestre" si o sa intelegeti motivul pentru care am ales sa vorbesc despre acest subiect! Exista oare si cazuri fericite ale fetei frumoase fara zestre?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu