vineri, 5 august 2011

Alexander the great



Este modelul meu istoric. Sa invatam de la el ce inseamna puterea, inteligenta, curajul, ambitia, pasiunea! Iata vorbele lui:

Nu îmi e teamă de o armată de lei condusă de o oaie; îmi e teamâ de o armată de oi condusă de un leu.

-Puterea - un sentiment inegalabil... dincolo de conştiinţă şi adevăr... cea mai mare dintre iluzii.. pentru că te ajută să uiţi.

--Nimic nu este imposibil pentru cel care încearcă.

--Invingandu-ti teama, invingi moartea.


-Un mormânt îl satisface acum pe cel pentru care întreaga lume nu a fost suficientă.


-Dacă nu eram Alexandru, aş fi vrut să fiu Diogene.


-Am fost totul şi totul era nimic.

P.S: In seara asta, daca doriti sa vedeti filmul "Alexandru", ruleaza pe Antena 1 la ora: 20:20
Filmul lui Oliver Stone chiar daca nu a fost apreciat de critici, ramane unul dintre cele mai bune despre Alexandru. Eu una-l ador!L-am vazut de cinci ori pina acum si tot as mai vrea... Si pentru Colin Farell...;) Abia astept sa revad filmul vietii marelui meu erou preferat! Colectionez orice despre Alexandru Cel Mare...

2 comentarii: