vineri, 5 august 2011

DSquared...

Un brand foarte cool! Unul din preferatele mele! De ce-mi place atat de mult DSquared? Pentru ca ofera cele mai tari geci si jachete din piele neagra pentru barbati pe care am putut sa le vad....( Asa ca, daca vrei sa ai un iubit imbracat trendy... ) DSquared ofera mai ales, cei mai "smecherosi" blugi! In varianta mea... Nu-mi spuneti ca atitudinea face totul... Conteaza si stilul vestimentar. Un tip imbracat ca-n imagine, este de nerefuzat! Gresesc? ;)


So glam and sexy! Si din spate atat blugii cat si geaca neagra din piele, arata bestial!

Nu poti sa refuzi o intalnire cu un tip imbracat atat de sexy... Chiar daca aspectul vestimentar, este doar una din "cheile" pe care trebuie sa le posede...

DSquared pe podium...

Gabriel Aubry foarte elegant, in tinuta DSquared...

Stilul meu de geaca pentru iarna...

Ce blugi "mortali"! Woowww! :)

Cele mai tari perechi de blugi se gasesc la DSquared... Dupa parerea mea...

Cum sa nu-ti placa perechea asta de blugi? Doar daca te simti tanara si fashionista ... ;)

Usher in niste blugi marca DSquared...Sexy, nu?



P.S: Prefer blugii marca DSquared dar la jachete si geci pentru femei, numarul unu ramane pentru mine Balmain...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu