luni, 8 august 2011

Noul prieten al lui "Je m'en fiche"...

" Je m'en fiche" a ramas fara picioare si fara motul de la tichie... Chiar daca picioarele i s-au spart, privirea lui a ramas aceeasi... Cum ca, nu i-ar pasa...:)) I-am adus un nou tovaras care sa-i tina de urat...


Ce-i drept, nu mi-am dorit acest inger mic si argintiu... Eram in Bamboo si am spart din greseala unul... S-a facut tandari, pe jos... M-am oferit sa-l platesc dar vanzatoarea mi-a spus ca pot sa cumpar altul pentru ca patroana fusese impresionata de gestul meu dragut... Ca sa acopar cumva, paguba pricinuita... Si l-am luat acasa... Nici nu stiu cum sa-i zic... Cupidon? Dar nu are arc cu sageti... Tine in maini o trompeta din care refuza sa cante... In fine, asta-i povestea noului amic a lui "Je m'en fiche"... Un inger casabil... :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu