luni, 8 august 2011

Priveste cerul... ( II )


Am privit cerul cu sperante multe si mari cat o nuca, in suflet...Si am sa-l mai privesc cu sperante din ce in ce mai mari...


Iata dovada ca nu v-am mintit cand am scris despre mesajul asta! :)


Cel de-al doilea mesaj, este scris sub fereastra unui om care seara de seara, canta la vioara... Oare el priveste cerul ? De cate ori trec pe strada Turda, ma opresc si-l ascult cum canta... Mi-ar placea sa cante la vioara in timp ce se uita la cer... In fiecare anotimp, vioara lui se aude altfel...

2 comentarii:

  1. Cu ce anume din corpul omenesc seamana un miez de nuca?
    Ha, ha, ha...asadar vrei sa privesti cerebral in suflet.Iata ca se poate!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu ce seamana? Chiar m-ai facut curioasa, hi, hi, hi...Iata ca se poate! :))

    RăspundețiȘtergere