sâmbătă, 18 decembrie 2010

Sarutul la animale...

Iubito " te iubesc precum orbul iubeste libertatea si precum sclavul iubeste lumina..."

"Dintr-o joaca, s-a nascut inima noastra si iubirea ... "

" Ce bine saruti, iubito! "

Cezar si Cleopatra ?

Romeo si Julieta ? :)

" Esti atat de gratioasa,iubito! -Si tu atat de fin iubitule... "

' -Ce vrei sa-ti fac cadou ? Ce surpriza mai este, daca intrebi... '

" La noi, iubirea este grea povara! " :)

" Ce mi-a placut la tine? Faptul ca esti 'dotata'! :)

" -Iubitule din profil semeni cu AL Pacino! -Atunci, saruta-l pe el si nu pe mine! " :)

' Iubito, sarutul la umbra este fantastic! '

" Nu. Nu am chef sa ma saruti si nu-mi pasa daca te superi sau nu! "

" Noi lamele, practicam des sarutul in public! "

" Iubitule cu ce parfum te-ai dat ? "

" Iubiti-va ca noi! "

" Din cauza crizei financiare, am decis sa intrerupem caldura dar nici nu ne mai putem saruta! Tremuram de frig... Brrr!

' Vezi ce buze senzuale am ? Si nici nu le-am dat cu ruj...' :)

" Ai atins Nirvana ? Nu inca dar mai avem cinci ore pentru asta..." ;(

" Napoleon ar fi invidios pe noi! Facem baie in timp ce ne sarutam si mai pot sa-ti fac si cu ochiul... "

" -Ai platit draga intretinerea? Da iubitule, mai avem lumina si cablul ! " :)

" Upss, am incurcat partenera! Nu pe ea trebuia sa o tin in brate..."

Kiss me!

" Haide draga, de ce nu vrei sa ma saruti ? Promit sa nu mai vin tarziu acasa..." :)

" Fiindca suntem in vacanta, avem timp suficient de tandreturi..."

Iubirea pisiceasca executata la modul artistic... ;)

" Haide iubito sa incercam sarutul frantuzesc! "

" Noi vulturii, ne sarutam intr-un mod nobil, deloc grabit si nu la indemana tuturor... "

" Saruta-ma repede ca sa nu mai pierdem timpul! "

Familia este celula de baza a societatii! :))

" - Mi-a placut la tine faptul ca esti blonda si devreme acasa! -Si mie ca esti brunet si atent cu mine! "

" Abia asteptam sa te sarut! "

" Nu ne mai dezlipim ! "

" Saruta-ma ! Ba, tu... "

" Nu ai tu hainele mele dar imi place simplitatea ta, atitudinea ta, baby! "

" Planul nostru este sa ne iubim mult dar sa si muscam din ei, da? "

" Nu deranjati! "

" Saruta-ma ca sa le desconspiram planul! Asaaaa.... " :)

Love!

" Nu conteaza ce zice lumea... Noi tot ne iubim! " :)

" Iar au venit paparazzi sa ne strice momentul de intimitate... "

" Mi-esti asa de draga ca-mi vine sa te mananc! "

Un moment de tandrete...

" Suntem si iubiti, si prieteni, si vecini, si, si, si...."

Un sarut precum cel din 'Titanic'... " Daca tu sari, sar si eu ! " :)))

Cu o lenjerie atat de sexy din care nu lipsesc portjartierele negre, nu avea cum sa nu ia ochii cerbului sau inima... :P

" Draga, mult ti-a mai luat sa ajungi pe 'malul iubirii'... "

Feriti de ochii lumii dar nu si de ochii fotografului... :)

Exista si dragoste de lup, nu numai foame... ;)

Dragostea plutea in aer si contamina tot ce intalnea... :) Poza asta era si mai reusita... Daca si oamenii s-ar fi sarutat in acel moment...

P.S: Cam asta a fost calatoria printre saruturile animalelor... Am constatat din aceste poze faptul ca unele animale bat unii oameni, la capitolul ' decenta si bun-simt '...

3 comentarii:

  1. Ar mai fi si sarutul din Block Bach dintre personajele interpretate in dans de Razvan Mazilu si Monica Petrica.:)
    De sarutat in Block Bach mai este si Coca Bloss si pentru cine e cu capul pe umeri:) CRBL.

    RăspundețiȘtergere
  2. Costea: Si comic nu ? :)

    Danca Daniela: Nu am vazut Block Bach si-mi pare atat de rau...Dar am vazut Un tango mas cu Razvan Mazilu si Monica Petrica. Genial! :)

    RăspundețiȘtergere