vineri, 17 decembrie 2010

Sarutul pisicilor... :)

Kiss me! Kiss me!

" In dragoste sa nu spui niciodata, imi pare rau! " ( Love Story )

" Iubito, sunt topit dupa tine! "

'Te iubesc mult, scumpo! Mmmm, ce bine mirosi ...' :)

Ups, a venit soacra!

" Si-n somn ne iubim! "

" Si in final, ne-am luat... Dar mai mult fiindca au insistat ceilalti... "

Prima intalnire... ;)

" Dragul meu te adoor! - Si euuuu, draga mea! "

" Nu pot sa-i zic fiindca se supara dar mi-ar placea sa se opreasca din lins..." :)

" Inchid ochii... Mmmm, ce bine e! "

" Avem nevoie de intimitate pentru a ne saruta..." ;)

Un sarut exagerat...

" Daca nu am cu cine, merge si cu rata de plus! "

" Sa ascultam cateva versuri de Eminescu... "

" Iubitule, mi-ai promis un parfum nou... Ai rabdare draga sa iau salariul! " :))

P.S: In episodul urmator... Sarutul bufnitelor! :)

3 comentarii:

  1. prima poza `strica` tot post-ul lol!
    m-a speriat !

    RăspundețiȘtergere
  2. Catalin: Daca am adus un zambet pe buze, asta a fost telul meu... :)

    Mircea: Haide ca esti 'baiat mare'lol...:))) Cum sa te sperie pufosii ?

    RăspundețiȘtergere