duminică, 3 iulie 2011

Gandurile ca valurile...



Gandurile ca valurile marii... Ma napadesc...Un celebru scriitor al vremurilor noastre, ma intreba azi daca am mai scris in ultima vreme ceva... "Nimic!" Asta i-am raspuns... De ce? Pentru ca m-au napadit gandurile... Ce-mi da liniste? Marea? Pisica? Rochia cea noua? Un barbat? Nu! Nicidecum... Nu ele imi dau linistea... Linistea se afla in mine... Trebuie doar sa-mi ascult respiratia...Inchid ochii si-mi simt inima cum bate... Vin iarasi valurile gandurilor... Unele mai calme, altele mai involburate... Si ma poarta departe... Si parca nu-i asa de rau daca esti atent(a) si ai cat de cat intentia de a le dirija favorabil tie... Trebuie sa fii un bun capitan pe corabia vietii! Suna a kitsch, nu? :P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu