joi, 7 iulie 2011

Traim in Romania...



Traiesc in Romania...Si-mi place! Dar oamenii din Romania... Unii oameni din Romania...Mai onesti sunt cateii decat ei...Si Marius Manole stie asta... Oamenii... Ma obosesc... Imi mananca inutil ,timpul... Mi-e si groaza sa zic ca ei formeaza majoritatea romanilor... Si daca-i asa? Nu as fi gandit astfel daca azi nu nimeream un specimen cu functia de agent imobiliar... Doream sa inchiriez o garsoniera si am stabilit la telefon cu agentul imobiliar sa ne intalnim la orele 17 in fata restaurantului "Don Taco" spre a o vedea... Intelegand la modul cel mai lucid de la el ca respectiva locuinta de pe Banu Manta, este disponibila... Asadar, am plecat spre locul stabilit si am ajuns chiar mai inainte de ora fixata... ( eu care de obicei am probleme cu punctualitatea...) Dupa un sfert de ora, constat ca "omul meu cu casa" nu aparea si ca in stanga mea, mai astepta nervos un nene... Ma abordeaza si ma intreaba daca astept pentru aceeasi garsoniera...Culmea ironiei, si el! Sun la numarul agentului imobiliar si-mi spune : "Imi pare rau, clientul a platit.Garsoniera a fost inchiriata." Care client din moment ce el spusese ca locuinta era disponibila !? " Individului care astepta langa mine, I-i suna telefonul... Era neica agentul "nostru" si-l anunta intocmai ca pe mine... Amandoi ne-am luat teapa... Nici macar, nu s-a sinchisit sa se deplaseze...Ca sa ne vedem si noi asa, la culoare... Si de ce ne-am furat-o? Pentru ca am fost corecti si am venit la locul stabilit? Ce sa inteleg din "lectia de azi' ? Sa nu mai fiu corecta si sa-l i-au pe nenea agentu' drept model de reusita in tara asta? Sau sa "ma car" din tara asta cat mai repede? Ma suna iarasi, agentul... Cat tupeu! Si-mi zice ca-si cere mii de scuze si ca pot sa-l injur fiindca intelege perfect de ce o fac...Pai da... El si-a scos banii si mie mi-a mancat inutil, timpul...Plus, celuilalt... "Curat-murdar!" vorba lui I.L.Caragiale... Este Bucurestiul orasul teparilor? Sau sunt peste tot in tara asta? In lumea asta? Poate ca, am avut doar eu ghinionul de a da peste... Eu si celalalt roman...






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu