marți, 5 iulie 2011

Out of time...


Vreau sa ies afara din timp si sa ma intalnesc cu un om pe care l-am iubit mult...Un om care-mi saruta picioarele in fiecare dimineata...Si in afara timpului sa ne regasim iubirea...Iubirea pierduta candva sub anestezia unor forte malefice...

Vreau sa ies afara din timp si sa-mi imbratisez bunica pierduta acum cativa ani... Sa simta ca nu am uitat-o si ca sunt pe vecie aproape de ea... Ea, persoana care m-a iubit cel mai mult... Am crescut pe bratul ei de mamaie iubitoare... Nu a avut nicicand ochi dojenitori pentru mine ci mereu blanzi, inotand in lumina... Stiti cat conteaza asta pentru un om? Stiti cat conteaza ca atunci cand in oglinda mintii iti apare o anume persoana, gandurile, memoria sa nu-ti arate acele scrijelituri ca de brici pe care persoana in cauza ti le-a facut pe suflet!? Sa simti cum memoria ta nu are ce sa-i reproseze persoanei.... Sa simti cum memoria ta o aplauda si cum se pleaca pina la pamant in fatza ei... Daca am cauta sa nu mai taiem in carne vie in sufletele altora! Daca si ei s-ar indura de noi... Dostoievski spunea ca daca un om ride din tot sufletul, acela este un om bun... Copii au un radar de detectare a oamenilor buni ... De-asta, bebelusii nu zambesc spre oamenii rai... Spre bunica mea puteai sa zambesti... Fiindca-ti intorcea si ea zambetul... Cu inima... Am rezerve cu privire la moralitatea oamenilor care te suspecteaza cu privirea... Doar in afara timpului mai pot spera ca o sa-i vad sufletul dogoritor, zambetul radiant... Acel zambet de papusa mica care-si intinde palmele spre mine..."Anii" sau "Anitza"... Asa-mi zicea pe nume mamaia... Anitza mai e... Mamaia nu mai e...Anitza inca, se mai razboieste cu viforul vietii din care se mai sparge din cand in cand si ulcica cu placeri...Mamaia nu se mai lupta cu viata si nici nu-i mai simte ochiul ispititor...A plecat in afara timpului ca sa-si dea intalnire cu Oamenii Buni... Constatarea mea este infioratore si dilematica: De ce oamenii buni mor primii?



P.s: Fiindca numai cine a pierdut pe cineva drag stie ce-i durerea...Si fiindca numai in afara timpului putem sa ne regasim... Inchidem ochii... Nu si inima...INCHIDEM OCHII...NU SI INIMA!

4 comentarii:

  1. Oamenii buni pleaca primii pentru ca si-au implinit poruncile de la Dumnezeu, si-au despatimit inimile ,inimile le-au umplut de iubire ochi si ochii isi dizolva iubirea in lacrimi, ca nu cumva iubirea sa fie concentrata pentru un singur om, ci asa cum ne spune Dumnezeu ...sa fie pentru toti ,,aproapele``si pentru Dumnezeu.Cind ti-e dor ...cea mai apropiata cale de a fi aproape de cineva iesit din timp este sa-i imparti visine, cirese, orice ar avea nevoie un om sarman (sarman e si bogatul)ca numele lui sa fie pomenit de cel milostivit si asa Dumnezeu auzind sa-ti magaie inima ca si tu , ca si bunica ascultati de Dumnezeu.Sa fii binecuvantata!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si tu sa fii binecuvantata,Daniela fiindca apari la timp aici trimisa de un inger! Avem nevoie de oamenii buni si aici pe pamant ca sa ne mai invete cateva exercitii de bunatate prin proriul lor exemplu... Nu i-am mai impartit bunicii mele, de ceva timp... Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ca să aibă cine să-i ţină de urât sfântului Petru...

    RăspundețiȘtergere
  4. Catalin: Se poate! Dar mai bine sa ne tina noua de urat... :p

    RăspundețiȘtergere