duminică, 29 august 2010

Blogul...


Scriu din placere aici. 'A scrie este un fel da a vorbi fără să fii întrerupt' -spunea Jules Renard. Pe blog sunt 'la mine acasa' si toti oaspetii mei trebuie rasfatati si delectati ca intr-un salon din Belle Epoque. Aici, ne intrebam si ne dam raspunsuri care fabrica farmecul vietii... Nu voi suporta niciodata, sa-mi dezvalui viata personala pe blog ci doar mici 'firimituri' decente. Nu-mi plac cei care-si transforma blogul in jurnal personal si nici domnisoarele care cad in latura melancoliei excesive pentru ca... mai apoi, sa alunece in panta flirtatului pe blog... Scriu din pasiune pentru scris, pentru cultura si pentru cei care-si pun zilnic intrebari pertinente... Nu-i poti cere unui jurnalist sa nu scrie... Temele abordate de mine pe blog sunt precum ziua unui om ambitios, in care nici o ora nu seamana cu alta dar la finalul ei, omul dobandeste certitudinea ca a obtinut ce si-a dorit. Nimeni nu se poate culca suparat dupa ce intra in 'salonul meu'! Avem si seri aici si dimineti... SI toate la un pahar de gand bun si pentru a sterge praful de pe inimile batrane de atata iubire pentru natura si frumos! Nu scriu pentru pesimisti, nici pentru fixisti sau pentru cei care practica 'filosofia burtii'! Intr-o lume in care se practica idolatria ego-ului, a te mentine normal este greu...dar nu imposibil. Nu detin reteta succesului sau pe cea a adevarului absolut. Imi place doar ca sa fiu citita de catre oameni inteligenti, puternici...Oameni care nu sunt copia palida a altora si a caror originalitate o intuiesti vremelnic. De catre invingatori! Accept si criticile, daca sunt bine argumentate! N-as suporta gandul ca un om slab citeste blogul Anima! Mi-am deschis si alte case ( bloguri) din cauza faptului ca am pasiuni care se merita expuse, explorate si rafinate in timp si intr-un mod exclusivist. Ultimul meu 'copil' se numeste Old times si am ambitia de a face din el, cel mai citit blog despre timpurile vechi. Dar asta in timp... Simple things are complicated! :))))

2 comentarii:

  1. da multumim ca ne primesti pe mosie :P
    uneori mi-ai facut ziua mai frumoasa chiar daca era vorba doar de niste postari mai haioase :)))vezi cum tii oamenii pe blog si ei intarzie la job ??:)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Mircea: Ridem, glumim dar nu parasim 'incinta'! Cunosti bancul? Da-i sefului sa citeasca Anima! :)))

    RăspundețiȘtergere