marți, 31 august 2010

S-a dus vara...

Verdele acesta viu, in curand...

Nu va mai exista decat in poze...

Era frig acolo dar nu ca acum...

Capitele ude nu-s chiar pe placul meu...

Toamna va asterne peste satul Pestera, regalul sau de culori inconfundabile ...


Anima si vara erau prezente in peisajul de munte...

Invarteam 'roata verii' si respiram aer de vacanta...


Si, am ramas si anul asta cu dilema... A cui o fi domne, casa aia de sus? Ca tare mult... o mai admir cand ajung prin Bran...

6 comentarii:

  1. Casa de sus pare o scena de spectacol, gata sa isi ia zborul...

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu m-am gandit la asta...Parca vad o soprana la balconul ei...Poate, reusesti sa-mi risipesti dilema in privinta proprietarului... :)

    RăspundețiȘtergere
  3. ehh las ca si toamna intalnim peisaje foarte frumoasa. fiecare anotimp are farmecul sau.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu contest acest fapt...iubesc si toamna! :))

    RăspundețiȘtergere
  5. fotografia cu portocala e geniala
    daca te uiti atent si iti lasi mintea sa cutreiere libera poti sa ii dai drumu la vale la portocala si sa mature tot in cale :P
    gandire distructiva lol

    RăspundețiȘtergere
  6. merci! si gandirea constructiva? :))

    RăspundețiȘtergere