marți, 17 august 2010

La mare...

Farmecul marii este un lucru cert chiar daca unii depun eforturi ca sa-l distruga... Ma gandeam la asta...



Relaxare la un cocktail in Mamaia...


Ma prinsese oboseala la debarcader...:)


la Constanta...


Nu ai cum sa ramai indiferent vizual si olfactiv in faza unui asemenea morman care te intampina cand vii sau pleci de la plaja in Constanta... In Eforie-Nord era mizerie peste tot...

'Intelepciunea' unora din tara asta de a arunca gunoiul...


Doar Biserica mai poate oferi ordinea mentala si intelepciunea de care au nevoie unii romani...In Constanta am prins-o din mers pe aceasta...Nu stiu ce hram poarta dar este splendida.

Trecand la intoarcerea dinspre mare pe podul de la Cernavoda, aceste luminite licareau in cortegiul noptii asemenea unor mici sperante...

10 comentarii:

  1. Sincer...m-am gandit ca la bulgari poate e o alta lume...la noi...

    RăspundețiȘtergere
  2. Eforie Nord mizerie ?nu cred... nu vezi partea plina a paharului :)))cand unii pleaca la mare altii la munte lol

    RăspundețiȘtergere
  3. O vară plină de locuri frumoase. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. mircea: iar lol? am trecut prin Constanta dar nu te-am vazut...;>

    RăspundețiȘtergere
  5. costea: da...dar se putea si mai bine...

    RăspundețiȘtergere
  6. frumoase pozele; mai ales cea in costum de baie facuta noaptea... a fost si sampanie la mijloc? si palaria... frumoasa palaria! scumpa...

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc mult! De fotograf iti zic eu ... ;>

    RăspundețiȘtergere
  8. dap nu m-ai vazut...
    dar eu ma gandeam la tine...
    nu acum...
    dar...
    cat ai stat la mare ?

    RăspundețiȘtergere
  9. Te gandeai la mine? Si cum anume? :)))) Am stat o zi la mare...dar mai vin dupa 10 septembrie... :)

    RăspundețiȘtergere