luni, 27 decembrie 2010

Ce zice batranul ?



As da foc la toate gandurile apasatoare care impovareaza un suflet cu minte de copil si as inainta pe o apa vrajita cu visuri de ingeri... Focul si apa sa se lupte in extazul gandului meu... Nu mi-ar placea sa fie teama mea de fatza ci doar sa am compania unui curaj de campion... Precum a avut Alexandru Macedon atunci cand a cucerit lumea la doar 30 de ani... Nu am timp de lamentari sau sa ma bat cu morile de vant... As vrea sa-mi promit ca niciodata nu o sa-mi mai amintesc de cerul intunecat din viata mea... Cand cerul meu se-ntuneca, marea tace si nu mai arunca valuri pe tarm... Din munte nu mai aud freamatul padurilor de brazi, asemanator cu naiul lui Gheorghe Zamfir... Nu-mi mai amintesc cum suna vocea mamei, berzele si randunicile nu se mai intorc din tarile calde si la Paris nu mai aud acordeonul... Nu-mi cere sa te las sub un astfel de cer intunecat...De ce-ti place sa locuiesti in tara raului ? Raul e intotdeauna mediocru! Nu-mi cere si nu-ti voi cere dar am sa te determin sa pleci de acolo prin alte metode...

Si daca lumea mea incape intr-o barca, intr-o portocala, intr-un fulg de nea, intr-un mac sau intr-o umbrela, am sa te iau si pe tine in ea... Cu conditia sa dai foc gandurilor negre si sa vaslim pe marea visurilor care maine devin realitate...



Cu o palarie plina de speranta pe cap, cu ochii mai stralucitori decat zapada sub felinarul Lunii, cu zambetul merelor coapte, cu delicatetea aripilor de fluture in zbor, am incerca sa fredonam cantecul mierlei... Ne-am pune urechea pe batranul pamant si i-am asculta sfaturile...

Ce zice batranul? Batranul zice ca daca ne-am inchide gandurile APASATOARE intr-o cutie pe care sa o aruncam in mare am face mai multi copii cu fericirea... Daca faci asta, tu esti lumea mea... Batranul te intreaba daca ai timp pentru lumina... Daca poti sa-l servesti cu un pahar de viata... Si te mai intreaba cand ai sarutat petalele unei flori... Cand ti-ai simtit ultima oara respiratia... Si batranul mai vrea sa stie cand te-ai premiat ultima oara si care a fost premiul... Ce mai zice batranul ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu