duminică, 26 decembrie 2010

Sotul scandalagiu...



Ma feresc sa-mi iau un sot scandalagiu... Adica ala care sparge geamuri si vise printr-o palma aruncata unei femei... Inca de mica, mi-era frica de chestia asta fiindca m-a marcat o intamplare pe care am vazut-o pe strada cand eram prin clasa a sasea... Poti tu sa fi tinut in puf precum un cocon domnesc cand esti mic... dar cand iesi afara din casa, iei o portie zdravana de realitate... Eu eram doar un copil care se intorcea de la scoala cand am vazut un barbat brunet care a lovit asa de tare o femeie blonda, incat painile pe care le tinea ea in brate... au cazut si s-au rostogolit pe jos... Mi-a venit sa plang si nu puteam intelege cum plapanda femeie a avut parte de asa ceva... Romanii-si bat nevestele cam des fatza de alte popoare... Sa se dea o lege care sa-i pedepseasca aspru! Sper sa nu am parte de un barbat scandalagiu sau brutal... Chiar daca exista pe piata Mg B6... eu una, nu cred ca pot aduce 'asa ceva' in casa si nici nu pot garanta succesul pastilelor... Never say never! :)

2 comentarii: