joi, 16 decembrie 2010

Primii fulgi de nea...



Au sosit si-n Bucuresti... Azi, pot spune ca s-au instalat 'oficial'... Au colorat in alb acest loc si chiar ma bucur... Sa-i tratam cu cinste pe acesti minunati si micuti oaspeti care ne mai pot salva onoarea locurilor! Cand am vazut luminitele galbene si rosii din Centru, m-am intristat si mi-am zis ca nici iarna asta... Capitala nu va semana cu feeria New York-ului ( nu vroiam decat luminite, decoratiuni asemanatoare, stiu ca mai mult nu se poate...) Ma consolez cu gandul ca fulgii de nea, se vor asterne peste tot ce-i frumos ( sporindu-i farmecul ) dar mai ales, peste tot ce este urat si vor masca cu puritatea si stralucirea lor, hidosul si uratul din Bucuresti,din Romania... Fulgi, care vor masca flegmele, 'autografele' cateilor de pe strada, scrijeliturile prostilor de pe toate gardurile, gunoiul aruncat aiurea si kitschul anumitor cladiri, vile, case, blocuri,cimitire, morminte si oameni... Cu oamenii va fi mai greu... Fiindca ei se feresc de fulgii de nea si nu inteleg de ce... Poate pentru ca trebuie din cauza troienilor de zapada sa dam mai mult din maini si picioare ? Foarte bine! Uite asa, ne mentinem tonusul, facem 'fitness' involuntar si zau, ca nu strca mai ales daca ai ceva burtica... Din pacate, nu poate un fulg de nea sa mascheze, sa curete un suflet murdar... Dar interesant este faptul, ca de azi fulgii de nea vor imbraca in mireasa, gatiti cu aripi de ingeri si zboruri de lebede, acest loc controversat dar iubit: CAPITALA!!! Unii... Nu se lasa imbracati de aripile acestor mici ingeri si atunci... De ce sa ne mai obosim cu ei ? In definitiv, oricat te-ai chinui cu ei, nu poti introduce porcii la Versailles ( Jeni Acterian a zis-o) si nici nu le poti vinde margaritare...( Nu ma refer la bietul animal pe care casuna toti in sezonul asta, ca de 1 Mai sa mai incinga o fripturica de porc la gratar, ca doar vine vara...)



Pe mine una, m-au obosit si nici n-a venit Craciunul... Mi-era lehamite de isteria asta cu Mos Craciun, ( n-au unii habar ca se naste Domnul...) de isteria cumpararii cadourilor ( dupa, nu ne mai facem cadouri, gata se inchid magazinele ? ) de isteria taierii porcului, de isteria reclamelor de iarna gen Coca-Cola... dar acum, nu-mi vine decat sa fug cat mai departe... Presimteam ca se va da gres si iarna asta in decorarea spatiilor publice... Nu-mi ramane decat sa ma retrag in insula mea imaginara, sa plec in alta tara ori sa hibernez precum ursii si sa ma trezesc la primavara... :)



P.S:Fulgii de nea i-am primit cu drag dar nu inteleg de ce-mi bat colindatorii la usa inca de pe-acum ? Poate ca vor sa o anunte pe 'verisoara' lui Basescu... :)))

Un comentariu: