luni, 20 decembrie 2010

Ganduri...



" Banii nu sunt mai pretiosi decat mintea ta." spunea Napoleon. Gata, destul cu banii! Nu toate lucrurile se misca in jurul lor... Ma bucur de soarele care imbraca timid blocurile, de zapada care a ucis microbii si care da calitate aerului din Bucuresti si ma mai bucur de faptul ca am fost trezita azi, de niste oameni care colindau si care cantau si jucau Capra atat de frumos... Mi-am zis ca e o onoare ca sunt romanca in ciuda greutatilor de aici si i-am multumit lui Dumnezeu pentru asta.

Si mai este ceva: nu-mi este dor de verdele ierbii decat in poza asta... Mi-e mila doar de porumbei si de alte pasari... Ma tem sa nu inghete, la cate grade sunt
afara...

P.S: Sunt fericita in 'nefericirea' mea, cum zicea Marin Preda...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu