luni, 28 martie 2011

Ce nu-mi place...



Nu-mi place ciorba de burta

Nu-mi place tonul ridicat...

Nu-mi place cafeaua si tigareta..

Nu-mi place inghetata...

Nu-mi place sa ma port in galben...

Nu-mi place ca exista paienjeni,gandaci...

Nu-mi plac comunistii...

Nu-mi place tuica...

Nu-mi place mizeria

Nu-mi place barfa...

Nu-mi plac castravetii

Nu-mi plac urzicile...

Nu-mi place sa mananc scoici si creveti...

Nu-mi place zgomotul...

Nu-mi plac mirosurile urate...

Nu-mi plac cei care flecmeaza..

Nu-mi plac increzutii...

Nu-mi place sa ma uit la stirile din Romania...

Nu-mi plac tabloidele si revistele glossy...

Nu-mi plac persoanele "necarcalite"...

Nu-mi plac masinile tip "broasca"...

Nu-mi plac reclamele din Romania...

Nu-mi plac Mall-urile...

Nu-mi place sa scuip seminte...

Nu-mi place lipsa de educatie,vulgaritatea...

Nu-mi plac serpii si reptilele...

Nu-mi place sa dansez tango...

Nu-mi plac cei care cred ca le stiu pe toate...

Nu-mi place batranetea...

Nu-mi plac mancarurile picante..

Nu-mi plac jeleurile...

Nu-mi place painea atinsa de altii...

Nu-mi place apa de la robinet...

Nu-mi place mirosul de benzina...

Nu-mi plac odorizantele pentru masini (decat cu mici exceptii...)Sunt foarte sensibila la mirosuri..

Nu-mi place saliva in exces...

Nu-mi plac cartile kitsch...gen Sandra Brown.

Nu-mi plac pozele prea colorate...Invazia de culori stridente...

Nu-mi plac propunerile indecente...

Nu-mi plac gropile de pe soselele patriei si nici invazia de masini...

Nu-mi plac inelele multe pe degete...

Nu-mi place amnezia sentimentelor...

Nu-mi place sa merg pe stadion...

Nu-mi place aglomeratia...

Nu-mi plac persoanele false...

Nu-mi plac cei care vorbesc cu orele la telefon...doar pentru ca au minute...

Nu-mi plac spitalele,scolile din Romania...

Nu-mi place graba...precipitarea...

Nu-mi plac sefii care fac pe sefii...

Nu-mi plac manelele...

Nu-mi plac oamenii limitati...Cei care nu vad si nu spera la alte orizonturi...Si fiecare zi din viata lor... seamana una cu alta...Platitudinea in gandire...

Nu-mi plac ceasurile,pantofii,gentile si curelele ieftine...

Nu-mi plac pastele...

Nu-mi place sa dracui,sa injur...

Nu-mi plac oamenii care au uitat de unde au plecat...

Lista poate continua...

4 comentarii:

  1. ce lista lunga.. asteptam si o lista cu jumatatea plina a paharului :)

    RăspundețiȘtergere
  2. prea tare faza cu ,,Nu-mi plac cei care vorbesc cu orele la telefon...doar pentru ca au minute..." :))

    RăspundețiȘtergere
  3. smalldot Am facut-o deja... :)

    fatacareaduceploaia E un trist adevar...

    Catalin: Da..imi place! Sau puii? :))

    RăspundețiȘtergere