luni, 14 martie 2011

Notre Dame de Paris - Citate



" Dragostea este ca un arbore: creşte de la sine, îşi înfige rădăcini adânci în toată fiinţa noastră şi continuă să înverzească pe o inimă distrusă. " ( Victor Hugo )

" Intr-un corp diform,spiritul se atrofiaza."

" Ce inseamna prietenia? Fratele cu sora, doua fiinte care se apropie tare una de alta,fara sa se contopeasca,doua degete de la o mana..."

" DRAGOSTEA INSEAMNA SA FII DOI SI SA NU FII DECAT UNUL. Un barbat si o femeie care se contopesc intr-un inger. Dragostea e cerul..." Esmeralda

" N-am sa pot iubi decat un barbat care ar putea sa ma ocroteasca. "

"O PICATURA DE VIN E DE AJUNS CA SA INROSEASCA UN PAHAR PLIN CU APA; PENTRU CA UN INTREG GRUP DE FEMEI FRUMOASE SA FIE STAPANIT DE O ANUMITA STARE DE SPIRIT E DE AJUNS SA SOSEASCA IN MIJLOCUL LOR O FEMEIE SI MAI FUMOASA, MAI ALES CAND SE AFLA ACOLO UN BARBAT..."

" Ma intrebi de ce te-am salvat.Un srop de apa si un pic de mila,iata ce n-as putea plati de mi-as da toata viata. Dumneata l-ai uitat pe ticalosul acela,dar el si-a amintit. " Quasimodo

"PREA MULTA SUFERINTA CA SI PREA MULTA BUCURIE,INTRECE MASURA SI DUREAZA PUTIN.INIMA OMULUI NU POATE SA RAMANA MULTA VREME LA O EXTREMA" In sufletul Esmeraldei,linistea revenea incetul cu incetul."

"Nu-mi privi chipul"
Tanara fata,inima-mi priveste-mi.
Adesea inima flacaului frumos e sluta,'
Exista inimi care nu pastreaza dragostea."
Quasimodo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu