joi, 3 martie 2011

Ce trebuie sa faci ca sa te plac...



-Bazeaza-te pe tine si nu pe obiecte! Nu-mi arata ( decat daca-ti cer ) masinile,vilele, ceasul, hainele scumpe,banii...

-Nu uita de curatenia corporala! Nimic nu e mai sexy decat un barbat iesit din dus, parfumat atat de discret si sters atat de putin...

-Ai rabdare cu mine! Analizeaza-ma mereu ca pe o opera de arta,priveste-ma zilnic din toate " unghiurile" si pe toate planurile...Se spune ca nu-ti ajunge o viata sa cunosti o femeie....

-Nu-mi arunca minciuni! Un barbat sexy este constient de farmecul sau si nu se ascunde cu nimic...

-Invata sa ma dezbraci! Fii tandru! Lasa pantofii cu toc la urma sau lasa-i la mine in picioare...

-Renunta la jocurile pe calculator! Nu sunt cam infantile?

-Invata-ma lucruri noi! Spune-mi ce-ai mai citit, descoperit,creat...

-Comanda o pizza deliciosa pe care sa o savuram acasa vizionand un film!

-Adu-mi flori si dulciuri mai des! Nu vreau doar cadouri scumpe la anumite date...

-Nu-ti uita manierele acasa! Nu e frumos sa ridici tonul sau palma la o femeie...

-Nu te da cu o tona de gel...Lasa-ma sa ma joc cu parul tau moale si nu cu "tepii" tai...

-Poarta blugi cu un tricou alb sau cu o camasa alba, un pic descheiata in zona gatului..

--Suna-ma dupa prima noastra intalnire imediat ce am ajuns acasa! E tare dulce si sexy chestia asta!

--Mergi la sala! Sau alege-ti un sport pe care sa-l practici frecvent...

-Invata cativa pasi de dans! Ador sa dansez cu tine...

-Nu ma saruta cu ochii deschisi! Asociez asta cu lipsa sentimentelor tale...

-Surprinde-ma cu un compliment la care sa nu ma astept. Sa-ti fiu frumoasa intr-un fel pe care nici nu-l banuiam...

-Scoate-ma la restaurant! Ca sa nu-mi "putrezeasca" hainele de la atata asteptare...Si nu te uita ciudat orice meniu as prefera...

-Lasa-ma prima sa am orgasm!

-Sa ma asculti atent! Orice tampenie as spune...

-Transmite-mi siguranta! De la modul in care stai la o poza pina la cel in care privesti si discuti cu alti oameni...


-Nu-ti barfii fostele iubite!

--Fii un familist!


P.S:Este penibil titlul,nu? Luati-l ca pe o mica ironie, gluma sau orice altceva... Nu suntem in 'sclavagism'.... :) In alta ordine de idei, am mult mai multe " cerinte " incat nu ne-ar permite spatiul... Ca sa nu se sperie nimeni, adaug... Totul insa este "negociabil"! :)

2 comentarii:

  1. hai ca mi-a placut post`ul !
    acum mai vii de acasa...
    uite ce dor imi era de postari de genu` :P

    RăspundețiȘtergere
  2. hmm...
    modest, manierat,sexy,cult,sportiv, bun amant si nu in ultimul rand un tata bun ...
    da, ai gusturi ...

    RăspundețiȘtergere