joi, 3 martie 2011

Ce trebuie sa fac ca sa ma placi...



-Sa-ti vorbesc si sa ma comport "dulce"...Sa-ti zic"buna-dimineata" cu pielea,buzele,mainile,ochii...

-Sa te surprind cu un mic dejun sofisticat...Inainte sa pleci la munca sa te simti ca un rege...

- Sa nu te sun des...

-Sa nu te intreb nimic imediat ce ai ajuns seara de la munca ci doar sa-ti fac un masaj si o cina copioasa...

-Sa te adorm mangaindu-te pe spate...

-Sa nu-ti urasc prietenii...

-Sa nu-mi "barfesc" prietenele..

-Sa arat bine...

-Sa nu te refuz prea des si fara a aduce argumente...

-Sa inchid ochii cand ma saruti...

-Sa le zambesc fostelor tale...

-Sa nu ma ascund cu nimic de tine..

-Sa nu plang in fata ta cand ai fost rau cu mine...

-Sa-ti zic ce-mi doresc fara ca sa astept ca tu sa intuiesti...

-Sa te astept cu ordine in casa....

-Sa nu te las sa ma vezi cu bigudiuri sau cu castraveti pe ochi deci sa nu-mi vezi ritualurile de infrumusetare ...

-Sa nu-mi doresc cadouri in zile de genul "Valentine's Day"....

-Sa muncim amandoi pentru construirea unui viitor mai bun...

-Sa-mi doresc copii...

-Sa te invat chestii noi...

Astept si alte doleante dar pot zice ca un pic de mister nu strica la casa omului, la o adica ... :)

Un comentariu:

  1. `-Sa nu te refuz prea des si fara a aduce argumente...`
    `-Sa-ti zic ce-mi doresc fara ca sa astept ca tu sa intuiesti...`

    2 frumoase mi-au placut !
    2 frumoase :))))lol...

    RăspundețiȘtergere