luni, 21 iunie 2010

La munte

In balconul castelului Bran


Anima in natura :)


Cu Bambi


La inima reginei Maria


In iarba de langa schitul Bran

Este un pat odihnitor...


Cand ma trezeam admiram frumusetea lui...

Apa limpede si rece a unui parau de munte

feriga intregeste armonia padurilor de munte


Lasatul serii la PESTERA


In satul Pestera


Popas la Paraul Rece


In curtea castelului Peles istoria-si intra in drepturi


Interiorul bisericii vechi de la manastirea Sinaia




Nu am gasit Gura de Rai dar am gasit o adevarata oaza de liniste. Voi detalia in postarile viitoare.

7 comentarii:

  1. Eşti norocoasă că ai reuşit să scapi din Bucureşti. Sunt sigur că este un loc de basm, o oază de linişte...

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai mers la munte,...
    ca să te opreşti într-o mănăstire...
    ai fugit de statuia neamţului...
    te-ai ascuns în iarbă...
    ai privit lumea de sus
    şi l-ai găsit pe Bamby reîncarnat...
    Doar atât? :)

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu am fost vara trecuta la Bran...foarte frumos acolo
    mi-a placut mult

    RăspundețiȘtergere
  4. frumoase sunt pozele in flori
    ce-s maci :))
    colinele sunt geniale
    cat despre bambi,lol ce-i dai sa manance o frunza:))

    RăspundețiȘtergere
  5. @Costea: Iubesc Bucurestiul dar cu masura...:)Simon,Pestera sunt sate de unde nu ai mai vrea sa pleci, cel putin o luma...

    @Catalin Fudulu: Ca bine le mai zici! ( Si ca sa mananc multa zmeura :)) N-a fost rau deloc, pentru doar o saptamana in care ploaia m-a vizitat acolo destul de des...

    @Balaurita: Branul a fost candva un loc magic...Acum te cheama dar nu te seduce total datorita 'capuselor'(smenarilor, speculantilor si patronilor de tarabe cu chinezarii)Datorita castelului,aerul ramane special!

    Mircea: Pozele in flori?:)Sa fi fost maci, inoptam acolo...iar lol?:)Frunza era simbolica.

    RăspundețiȘtergere
  6. Hmm... tu ai venit la brasov si eu am plecat la bucuresti! data viitoare poate ne sincronizăm :D

    RăspundețiȘtergere