luni, 20 septembrie 2010

Dovezi de iubire...


Colierul din scoici este un dar si o dovada de iubire din partea mamei mele... Stia ca-mi doresc unul si intr-o zi, a facut rost de un pumn de scoici pe care mi l-a aratat bucuroasa. Seara, cat am lipsit de-acasa... a avut rabdarea sa intzepe fiecare scoica in parte pentru a o pune pe fir ( operatiune migaloasa... ) Incercasem sa gauresc una sau doua scoici dar m-a lasat repede rabdarea. Ei bine, mama a avut rabdare sa-mi faca frumosul colier pe care l-am gasit pe pat cand m-am intors 'din oras'... Mi-au dat lacrimile privindu-l si am realizat ca numai atunci cand iubesti, ai rabdare...Orice lucru care-mi este oferit cu iubire... pentru mine are o insemnatate aparte! Chiar si o frunza... M-am intrebat ce fel de dovezi de iubire am oferit persoanelor iubite. Inca ma mai intreb... Gandu-mi zboara si la altele primite... Cineva, stiind cat de mult imi place crema din interiorul bomboanelor Raffaello, mi-a promis ca o sa desfaca fiecare bomboana in parte si ca o sa adune crema, astfel incat sa o pot manca dintr-un vas mare... Astept! :) Radiografia iubirii ... Ce frumos este verbul ' a darui' mai ales cand nu are doar consistenta materiala ci mai ales sufleteasca! Eu vreau cat mai multe, chiar si 'luna de pe cer' atunci cand ochii au acea veselie...acel zambet. Vreau 'sa-ti zambesti' cand imi daruiesti ceva!

3 comentarii: