marți, 28 septembrie 2010

Ma gandesc...



La timiditate... Se spune ca persoanele timide se ascund purtand breton, sapca, palarie, ochelari fumurii... Cand eram mica, eram foarte timida ( unii zic de mine ca si acum...) si ma enerva asta. Nu stiu daca m-am tratat de timiditate dar stiu ca intr-o tara ca Romania ...TREBUIE SA SCAPAM DE TIMIDITATE! Inca mai am probleme fiindca rosesc... Dar incerc sa scap de 'handicapul asta'. Timizii sunt oameni simpatici, finutzi dar din pacate reprezinta cea mai excrocata categorie de oameni... In Romania nu au nici o sansa din cauza nulitatilor care predomina in defavoarea oamenilor de calitate. Si raul incepe de ... sus! Daca nu ai tupeu , daca nu furi , daca nu esti smeker, 'om de caterinca' ca sa 'mananca si gura ta ceva'...:)) esti extirpat. In conditiile in care simplul mers pe strada a devenit o aventura, ce poate sa mai faca azi timidul ' ca sa nu si-o fure' in Romania? Nu , nu mai avem voie sa fim timizi in jungla asta! Ieri, vorbeam cu Cezar Paul- Badescu despre numele de ...'Badescu'. I-am zis ca numele asta suna usor badaran fiindca incepe cu 'Ba 'si mi-a spus ca ne-a salvat o litera ca sa nu ne numin 'Basescu'...:) Asta da, bafta! Am fost salvati de o litera! Altfel, nu stiu cum mai ieseam din casa.... Din cauza rusinii. :) Au iesit altii din casa si au ajuns si la putere... Asta da, tupeu! Astia de la putere sunt precum gandacii de bucatarie, oricat le-ai taia capul supravietuiesc si mai fac si pui... Timidul este prima specie care nu se poate adapta acestor vremuri. Eu vreau sa-mi fac curaj. Platon definea curajul astfel: ' Curajul înseamnă să ştii de ce anume să nu îţi fie frică. '
A nu se confunda curajul cu nesimtirea! ( unii mai fac asta...)

P.S Poza-i de anul trecut...

3 comentarii:

  1. frumoasa poza. we foarta buna definitia lui Platon. pacat ca multi inteleg prin curaj sa faci ce vrei, sa fii nesimtit, badaran si toate cele

    RăspundețiȘtergere
  2. Alexandra: multumesc! Cam asta se intelege despre curaj in tara asta...

    Catalin : Nu dar breton am... ;))

    RăspundețiȘtergere