joi, 9 septembrie 2010

Stiati ca...


Un pahar de vin rosu pe zi prelungeste viata.

Corpul necesita cel putin un litru si jumatate de lichid pe zi.

Bauturile acidulate distrug smaltul dintilor.

Cainii si pisicile scad tensiunea arteriala.

Mireasma de trandafiri stimuleaza memoria.

Vinul alb cauzeaza arsuri la stomac.

Dusurile alternative intaresc sistemul imunitar.

In China nu se cunoaste smantana, maioneza ci branza tofu

Alimentele sarace in grasimi ne fac mai inteligenti.

Ardeiul iute este un leac contra durerilor fizice.

Femeile cu slujba sunt mai sanatoase decat cele casnice.

Poluarea sonora provoaca infarct.

Ciocolata scade tensiunea.

Un grepfrut pe zi scade colesterolul din sange.

Vanilia calmeaza.

Miscarea ochilor intareste vederea.

Cascatul aeriseste creierul.

O casnicie buna asigura o tensiune sanguina buna.

Crema buna se cunoaste dupa o luna.

Merele si ceapa fac bine la inima.

Lipsa fumatului, alcoolul consumat limitat, fructele, legumele si miscarea ne adauga peste 10 ani de viata.

4 comentarii:

  1. După un pahar, ficatul nu mai face faţă...şi trimite alcoolul în sânge...

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmmm, nu stiam toate astea. Dar imi place blogul tau + subiectul .

    RăspundețiȘtergere
  3. Am incercat si eu cu caini si pisici dar nu mi-a scazut tensiunea.

    Poate nu i-am prajit bine :)

    RăspundețiȘtergere
  4. catalin@: nu-mi place alcoolul dar daca expertii zic ca ne prelungeste viata un pahar...

    lacrimi sterse@euron: Merci ! 'Sapa' si-n arhiva lui...

    neuro-nul@: Poate... ;)

    RăspundețiȘtergere