marți, 7 septembrie 2010

Femeile vorbesc prea mult ?


Odata, am nimerit intr-o masina in care 'ea' (nevasta soferului) a vorbit fara oprire timp de doua ore...Nu-mi venea sa cred! Cu toate astea, pe omul ei nu parea sa-l deranjeze fiindca din expresia chipului sau, deduceai clar faptul ca nu o asculta ... :) Era cufundat ' intr-ale sale'... Si 'se camuflase' atat de bine incat, il invidiam. Am vazut si femei tacute... Si atunci, de ce se spune despre femei ca vorbesc mai mult decat barbatii? Este adevarat? Ma enerveaza toate statisticile astea dar pentru amuzament... o sa le mentionez. Am citit undeva ca femeile vorbesc, in medie, de trei ori mai mult decat barbatii. Mai exact... 20 000 de “cuvinte” pe zi, cu 13 000 mai mult decat un barbat. Vinovatii se pare ca sunt hormonii... Daca ceea ce am citit este real, barbatii au un avantaj: cat timp femeile vorbesc, ei pot sa creeze,sa conduca sau sa doarma... :) De-asta in lume, predomina numarul geniilor de sex masculin... Insa, cel mai genial lucru facut de femeie ramane pina la urma, nasterea unei noi vietii... Si cum nu-mi plac generalizarile, prefer sa cred ca ambele sexe creeaza mai mult decat vorbesc...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu