joi, 28 octombrie 2010

Cine esti ? Cine sunt ?

Sunt rabdatoare, domnule...
Cand iese calculul timpului meu.
Stiu asa,domnule...
Sa-ti cumpar azi, luciri de zeu.
Si te rog, domnule...
Sa-mi cumperi viata de corb!
Din care sa te sorb.
Sunt rabdatoare, domnule...
Fiindca se vede-n vin, si-n paine.
Cine esti...
Cine sunt, maine...



Sa fac amor cu intrebarea...
Sa vad in linii paralele chipul tau,chemarea...
E dureros pentru un soare.
Care nu stie in a vietii inchisoare...
Cum se moare.



Cand ai scris cu pamant...
Ti-am oferit diamante urbane.
Iar tu ti-ai pus razand...
Fericirea la pastrare in borcane.
In visul tau,vorbesti cu lebede...
In visul meu, te stingi prea repede.


Ce fel de sunet esti?
De care viata te feresti?
Si nu-mi oferi o dimineata...
Din zambete culese de pe dealuri ingeresti.
Care-ti danseaza chiar pe fatza...
Cand de -ntuneric te feresti.


Acorduri fine vin...
Sa stearga praful de pe inima batrana.
Si ma inclin spre soapta lunii...
Cand din iarba vorbesc strabunii.
M-arunc in a vietii fantana...
Din care te sustin.

Esti cine sunt ?
Sunt cine esti ?
Ca un motan tanar pandesti...
Viata,frumoasa prada.
Si mai intinzi navodul nostalgiei...
Ca sa mai prinzi pestii copilariei.
Pe-un curcubeu de vise azi, plutesti
Lumina-ti este buna camarada...


Cine esti ?
Cine sunt ?
Toamna asta ne va spune...
Se scutura stejari cu zane.
Se deapana povesti cu zmei...
Soarele canta-n ochii tai...
Si fiecare frunza e un nume.
Dintr-un covor care saruta pasii tai!



P.S Niciodata, n-am considerat ca am har poetic. In seara asta, m-am jucat, m-am amuzat si am compus ce-i mai sus din cauza superbelor imagini pe care vroiam sa le postez... Verdictul ? :)

4 comentarii: