joi, 7 octombrie 2010

Sus in deal e o casa...

Ce dreptate avea Mihai Constantinescu! Domn'le nu stiu a cui e casa asta la care 'casc ochii' de cate ori trec prin Bran...

Daca cineva ar putea sa-mi satisfaca curiozitatea... Dupa cum arata arhitectura casei, am putea sa ne gandim ca apartine vreunei soprane care-si face trilurile la balcon dar daca nu suntem siguri...

Chiar si pisicii astia din curtea vecina se intreaba despre misteriosul proprietar...Pina aflu raspunsul la intrebarea care ma macina de mai bine de patru ani, o sa cant...

'Sus in deal e-o casa
Si acolo-i mandra mea
Sprintena, frumoasa
Daca o vezi n-o poti uita

Am sa trec si maine seara
Cu-n buchet de busuioc
Dac-o vrea sa ma sarute
Pot sa spun ca am noroc' :)

4 comentarii:

  1. Dar ai mai arătat casa asta; sau acolo toate casele seamănă între ele? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Am pus doar o poza atunci si fiindca nu am gasit raspunsul...Perseverentza este cheia succesului! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Sigur aparţine unui om rafinat altfel ar fi ieşit în târg să se fălească cu această casă.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce mult as vrea sa stiu cine este...

    RăspundețiȘtergere