joi, 3 februarie 2011

Cum nu m-a fermecat un barbat...Sau mai multi...



--Nu m-a privit in ochi cand ne-am intalnit pentru prima oara...

--Nu mi-a sarutat mana si pentru mine acest gest are o importanta deosebita,nu mai zic sa-mi fi adus o floare...i-as fi adaugat " o bila alba" din start.

--Nu detinea arta conversatiei (precum Jerry Seinfeld ) si se incurca in cuvinte stereotip care fac deliciul turmei

--Nu era interesat sa afle lucruri despre mine ci se lauda tot timpul cu realizarile sale..

--Nu era autentic, incerca parca tot timpul sa fie copia palida a altcuiva si era plin de frustrari

--Nu era imbracat cu stil

--Nu mirosea frumos

--Nu a avut curajul sa ma sarute la prima intalnire

--Nu avea simtul umorului,parea cavalerul tristei figuri si mereu ii tuna si ii fulgera.

--Nu mi-a facut un compliment original ci folosea fraze "expirate" de genul:" tu esti raza mea de soare".( .off,raza a obosit...:)

--Nu mi-a facut nici o surpriza placuta de genul... "sa-mi gateasca ceva delicios" etc

--Nu m-a invitat niciodata la dans

--Nu m-a sarutat niciodata in locuri publice iar inhibarea lui ma punea pe ganduri..

--Nu m-a comparat niciodata cu o melodie,un film,o carte, un animal,o floare...(nu zambiti!)

--Nu am alergat niciodata prin ploaie...nu-i placea ploaia.

--Nu mi-a facut niciodata masaj la gleznele piciorelor si nu mi le-a sarutat

--Nu mi-a spus ca m-a visat..

--Nu avea prieteni valorosi

--Nu ma facea sa evoluez..ci tot timpul ma certa asemenea unui profesor debil

--Nu iubea animalele,pasarile,natura..

--Nu era discret...( prietenii lui erau la curent cu tot ce se "misca" in relatie)

--Nu era sincer..

--Nu era un barbat adevarat..nu ma simteam ocrotita langa el

--Nu avea coloana vertebrala..se lamenta mereu mai rau " ca o muiere":)

--Nu avea spiritul aventurii,parea un mic robotel cu mana pe telecomanda si "uitat" in filme..

--Nu-i placea sa citeasca si asta denota mediocritate... (vorba lui Jeni Actrian" nu poti sa introduci porci la Versailles")..

--Nu era credincios si mi-ar fi fost foarte greu sa-i axplic ca unirea intru iubire nu tine numai 'de trup' ci mai ales, de spirit...

6 comentarii:

  1. edit pentru greseli de tastare :D



    Brrrrr....fată dragă, pe ce lume trăieşti? =))

    Zic şi eu ca Ion când a văzut girafa: aşa ceva nu există! :))

    Vrei o probă de cum nu i-au cucerit pe ei femeile? Ia:

    - a vrut să-i sărut mâna si să-i aduc flori cum făceau străbunicii noştri acum o sută de ani

    -voia să-i plimb căţelul, ori eu nu mai am 10 ani şi animalele nu sunt printre pasiunile mele

    - voia masaj la glezne şi picioarele pupate, ori eu nu-s nici maseur nici sclav pe plantaţie

    - îmi judeca prietenii fără să-i cunoască

    Am dat doar nişte exemple, evident, punctând faptul că trebuie să ne ajustăm reciproc aşteptările :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Postul ăsta...este un update la tine...

    RăspundețiȘtergere
  3. mie imi place titlul ales
    restul.. asteptari..
    cand avem asteptari avem automat si dezamagiri..

    RăspundețiȘtergere
  4. arcadia: eh... 'sufar' in lumea mea... tocmai fiindca 'asa ceva nu exita'... Geniala replica lui Ion cu girafa! :))) Ne ajustam reciproc asteptarile 'ca asa-i in tenis'... ;)))

    Catalin: Aceste adevaruri care 'ne doare'... :))

    Smalldot: da, titlul...Merci! Mai bine sa nu mai avem asteptari,zic... ;))

    RăspundețiȘtergere
  5. noi `barbatii` nu `v-am` facut aceste destainuiri pt. ca nu avem de ce sa le facem...
    voi cautati altceva...daca ne dam `arama asta sentimentala pe fata` ne luati de prosti...gen `sub papuc` si apoi o dam in frustrari,chestii,socoteli,
    (P.S. Viata nu bate filmu` :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Mircea:
    " A fost odata k niciodata
    7 baieti se omorau pentru o fata
    Situatia in timp s-a cam denaturat
    Baietii se intrec cu femeile barbat "

    Cam asta e de zis... :)

    RăspundețiȘtergere